Gejailbreakte iPhone gerest discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Een week geleden heb ik de oude iphone van mijn oom overgenomen. Deze is gejailbreakt, maar daar dacht ik (natuurlijk) niet aan toen ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gejailbreakte iPhone gerest
Hallo!
Een week geleden heb ik de oude iphone van mijn oom overgenomen. Deze is gejailbreakt, maar daar dacht ik (natuurlijk) niet aan toen ik het ding resette (via settings > general > reset > erase all content and settings) Dat zou zo'n drie uur duren, en inderdaad, er kwam een mooi wit zichzelf vullend balkje onder het appeltje. Alleen vervolgens blijft het scherm zwart met een draaiend rondje eronder (je weet wel) en wat ik ook probeer het wordt niets anders. Ik heb al geprobeerd om de middenknop en standby/off knop een lange tijd ingedrukt te houden, en inderdaad, dan start de iphone zich opnieuw op, maar er verandert verder niets aan en hij komt vanzelf weer bij het draaiende rondje terecht... Heeft iemand enig idee wat ik het beste kan doen? Ik baal er echt enorm van!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hang hem eens aan iTunes en kij of hij dan wel aangaat en of hij uberhaubt wel herkent wordt door iTunes of je mac.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ook niet na een tijdje? Ik heb dat ook wel eens gehad en opeens pakt hij hem wel en gaat hij weer aan.
|
|
|||
|
|||
Hij heeft er een behoorlijke tijd aangehangen, maar ik heb een macbook pro, dus na een tijdje ook maar dicht gedaan. Ik zal kijken wat er gebeurt als ik m de hele nacht bij bewustzijn houdt met de iphone er aan! Ben benieuwd en zal het laten weten!
|
|
||||
|
||||
Hele nacht is misschien wat lang maar je weet het nooit hè....
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Lijkt me niet dat het kwaad kan, ik zou het persoonlijk nooit doen, maar das meer omdat m'n katten in m'n "computerkamer" slapen, dus das niet veilig ;-)
|
|
|||
|
|||
Ah, ja, dat maakt het lastiger! Mijn kat is gelukkig makkelijk bij mn computers uit de buurt te houden!
|
|
||||
|
||||
Hahahaha, nou, succes ermee en ik lees het morgen wel
|
|
|||
|
|||
Dank je! Zal t laten weten! >fingers crossed<
|
|
|||
|
|||
Natuurlijk kan een MacBook open laten staan geen kwaad, denk je nou echt dat hij daar stuk van gaat?
Waarom zou je dit overigens doen? Jouw iPhone 2G is heel simpel weer tot leven te wekken: Download Pwnagetool en een originele 3.1.3 IPSW. Maak met Pwnagetool een custom 3.1.3. Zet je iPhone in DFU mode zodat hij herkend wordt in iTunes Alt + herstellen klikken en je custom IPSW selecteren, 10 minuten wachten en je iPhone werkt weer. Duurt totaal een kwartiertje, heb je een werkende iPhone, gegarandeerd. Heb er laatst toevallig nog 2 gedaan (beide iPhone 2G's waarvan de eigenaren dachten dat ze stuk waren) en heb zelf ook een iPhone 2G. |
|
|||
|
|||
Citaat:
en het is een 3G, geen 2G. Verandert dat de procedure? (nog geen veranderingen dusver, trouwens) |
|
|||
|
|||
Citaat:
4.0.1 is namelijk toch niet te doen aangezien je geen SHSH's hebt. |
|
|||
|
|||
Helaas... hij was vanochtend nog in dezelfde staat...
Ik zal nu Thaans methode gaan proberen, al moet ik eerlijk zeggen dat ik geen flauw idee heb wat het allemaal betekent, haha Wat betekenen de termen IPSW (iphone software?), DFU en SHSH? ben een beetje een jailbreak n00b. heb altijd gewoon een "normale" iphone gehad tot ie laatst stuk ging... :S |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je het opvolgt zoals ik had beschreven is succes gegarandeerd. Echt, ge-ga-ran-deerd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
jailbreak, reset, vastgelopen apple logo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Gejailbreakte iPhone Backup | Smokingf0x | Jailbreak | 6 | 25-05-11 17:20 |
iPhone: Reset een gejailbreakte Iphone | Elwin3gs | Jailbreak | 4 | 17-02-11 18:32 |
iPhone: Gejailbreakte iphone geupdate naar OS 4.0 | Innoh | Jailbreak | 3 | 24-06-10 18:53 |
iPhone: Gejailbreakte iphone met cydia | keesdr | Jailbreak | 3 | 29-11-09 21:09 |
|
|