Na jailbreak gereset en nu apple logo in beeld? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb flink wat gezocht op het forum maar heb nog geen oplossing gevonden. Heb gisteren mijn iPod Touch 2G gejailbreakt naar 4.1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na jailbreak gereset en nu apple logo in beeld?
Beste mensen,
Ik heb flink wat gezocht op het forum maar heb nog geen oplossing gevonden. Heb gisteren mijn iPod Touch 2G gejailbreakt naar 4.1 via de 0.9.5b5 van Redsnow maar cydia was zeer onstabiel. Dus wilde herstellen ging niet dus voor het slapen gaan de totale reset via het menu aangezet. Werd ik vanmorgen wakker, iPod aan gezet, en kom nu dus niet verder dan het apple logo. Ik heb die methode met de knoppen al geprobeerd maar niks helpt. Zo nu en dan gaat het logo even uit en daarna weer aan. Soms krijg ik ook een geel beeld te zien voor enkele seconde. Weet iemand wat ik kan doen ? Bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer een DFU restore te doen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Gewoon in DFU zetten. dat doet het altijd. Blijven proberen want ik denk dat je het niet goed als je het over 15 seconden hebt. Check de Wiki even.
|
|
|||
|
|||
Jawel hoor, eerst uitzetten. Dan bovenste knop 3 sec. Dan 10 seconde samen met de onderste en dan 30 alleen de onderste. Werkt niet. Ik denk dat ie halverwege de reset is vastgelopen ofzo? Wat betekend dat gele beeld?
|
|
|||
|
|||
Inderdaad in DFU mode zetten (is een compleet zwart beeld he)
Zoals je het beschrijft is iig geen DFU mode |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Home en power Button alletwee tegelekertijd indrukken 10 seconde power en dan homebuten verder houd ongeveer 30 seconden maar denk koppel je iphone wel op de pc
Gr succes |
|
|||
|
|||
Lees de wiki ff hier op de site, daar staat het met plaatjes ook
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik zojuist ook geprobeerd, maar dat werkt ook niet. Heb al zovaak de DFU mode gehad voor jailbreak met redsnow.
|
|
|||
|
|||
hmm ik had deze probleem ook gehad met mijn iphone 3 g percies het zelfde probleem toen had ik mijn iphone aan mij pc aangesloten en ik had hem update naar 3.13 toen (6 maanden gelede) en toen was die weer normaal
Hopende u voldoende te hebben geinformeerd |
|
|||
|
|||
Mijn computer en mac herkennen de iPod Touch niet meer, helaas. Maar als ik hem nu terug stuur, kunnen ze de jailbreak dan nog vinden ? Had voor de reset alleen Cydia erop staan en heb hem daarna gereset.
|
|
|||
|
|||
Probleem is opgelost. Je moet 5 minuten (of langer) je home knop ingedrukt houden. Ik zelf had er een knijper op gezet en na 5 minuten werkte hij weer ! Bedankt !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: ipod blijft op apple logo na jailbreak, help! | gufra | Jailbreak | 4 | 23-01-11 11:05 |
Apple logo blijft in beeld | spijkenisse | iPhone algemeen | 0 | 16-01-11 19:14 |
iPhone: hangende apple logo na jailbreak 3gs 3.0 | master | Jailbreak | 20 | 08-10-09 22:38 |
Apple logo verdwijnt niet meer uit beeld. | Eddie Sprietsma | iPhone algemeen | 1 | 24-08-08 11:19 |
alleen apple logo in beeld | boeddha | Archief | 1 | 06-05-08 20:30 |
|
|