//

4.1 recboot niet voor iphone 4?

4.1 recboot niet voor iphone 4? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gister mijn oude 3G met 3.1.3 ge-jailbreaked, en toen geupdate naar 4.1 (wou naar 4.0 maar ging beetje fout ) Toen heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-09-10, 14:41
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard 4.1 recboot niet voor iphone 4?

Ik heb gister mijn oude 3G met 3.1.3 ge-jailbreaked, en toen geupdate naar 4.1 (wou naar 4.0 maar ging beetje fout )

Toen heb ik dus een tutorial gevolgd die gevolgd en dan uiteindelijk kom je bij fout 1015(of1510) in itunes en dan moet je je iphone met programma recboot uit recovery mode halen (itunes logo met usb stick)

Waarom is dit niet mogelijk voor de iPhone 4? Hertel hem met een 4.0.1 recovery ipsw, bij fout 1015 klik je op OK.. Je opent Recboot drukt op: exit recovery mode, en done..

Ik ben bang dat ik me iPhone misschien verneuk en dat ik hem dan moet update naar 4.1 ( en daardoor mijn baseband kwijt raak end us mijn unlock ) Maar misschien kan iemand anders het proberen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
computer werk niet meer na instaleren van recboot ant2 iPhone algemeen 0 14-09-10 17:55
Iphone 2g laad niet meer op, melding: Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone japanner Archief 2 09-11-09 18:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:23.