4.1 recboot niet voor iphone 4? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gister mijn oude 3G met 3.1.3 ge-jailbreaked, en toen geupdate naar 4.1 (wou naar 4.0 maar ging beetje fout ) Toen heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb gister mijn oude 3G met 3.1.3 ge-jailbreaked, en toen geupdate naar 4.1 (wou naar 4.0 maar ging beetje fout
![]() Toen heb ik dus een tutorial gevolgd die gevolgd en dan uiteindelijk kom je bij fout 1015(of1510 ![]() Waarom is dit niet mogelijk voor de iPhone 4? Hertel hem met een 4.0.1 recovery ipsw, bij fout 1015 klik je op OK.. Je opent Recboot drukt op: exit recovery mode, en done.. Ik ben bang dat ik me iPhone misschien verneuk en dat ik hem dan moet update naar 4.1 ( en daardoor mijn baseband kwijt raak end us mijn unlock ![]() |
|
|
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
computer werk niet meer na instaleren van recboot | ant2 | iPhone algemeen | 0 | 14-09-10 18:55 |
Iphone 2g laad niet meer op, melding: Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone | japanner | Archief | 2 | 09-11-09 19:09 |
|
|