Wit Scherm / Error 28 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleempje, vandaag heb ik geprobeerd om de nieuwe ios4.1 te instaleren. Echter op dit moment zit ik met een groot probleem! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wit Scherm / Error 28
Hallo,
Ik heb een probleempje, vandaag heb ik geprobeerd om de nieuwe ios4.1 te instaleren. Echter op dit moment zit ik met een groot probleem! ik kan mijn iphone niet mer restoren,zelfs niet naar de orginele 4.1 firmware. iTunes komt dan met error 28 en het scherm wordt eventjes wit. Heeft iemand dit probleem eerder gehad? Zelfs home+sleep vasthouden werkt niet, wel zit hij nu in DFU mode. Echter krijg ik hem met geen mogelijkheid er meer uit. please help! Laatst gewijzigd door "R"; 30-05-11 om 13:19. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
tja, netjes naar de tmobile shop gebracht en nu maar wachten totdat ik het terug krijg. Beetje jammer, een tip.. run niet spirit2pwn. dit heeft het waarschijnlijk veroorzaakt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm wit, wat nu? | Franko | iPhone algemeen | 5 | 20-05-11 16:16 |
iPhone: 1601 error en geen wit scherm met ireb. | tinus67 | Jailbreak | 8 | 31-05-10 17:43 |
Wit scherm | sjoechem | iPhone algemeen | 1 | 19-03-10 22:51 |
Iphone 2G - Wit scherm | IphoneHL | iPhone algemeen | 1 | 22-02-10 16:41 |
Wit scherm | Chris03 | iPhone algemeen | 6 | 15-02-10 18:52 |
|
|