//

iPhone 3GS Bootrom fout

iPhone 3GS Bootrom fout discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraag, mijn iPhone 3GS draait op dit moment op 4.0.1 met jailbreak via jailbreakme.com. Nu wil ik hem graag upgraden naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-09-10, 14:43
Sandro95 Sandro95 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 25
Standaard iPhone 3GS Bootrom fout

Hallo,

Ik heb een vraag, mijn iPhone 3GS draait op dit moment op 4.0.1 met jailbreak via jailbreakme.com. Nu wil ik hem graag upgraden naar 4.1 d.m.v. snowbreeze.
Op de site van iPhoneclub stond dat de iPhone 3GS alléén te jailbreaken is met oude bootrom, mits hij al gejailbreakt is én je moet spirit2pwn gebruiken.
Nou ik installeer dus spirit2pwn (iWooWiz repo), maar na het installeren geeft hij een fout en na ongeveer een minuutje wordt het beelscherm zwart en reageert hij nergens meer op. Als ik hem dan aansluit via iTunes, geeft iTunes aan dat deze iPhone in herstelmodus zit.
Nu heb ik gelezen dat dit dus gebeurd bij de iPhone 3GS met nieuwe Bootrom (DFU loop). Mijn iPhone 3GS heb ik vorig jaar augustus aangeschaft in belgië.
Alles op de iPhone zelf wijst erop dat ik een OUDE bootrom heb (datum, serienummer) zelfs met blackra1n op 3.1.2 kon ik untethered jailbreaken.
Alleen geeft iDetector nu opeens aan dat ik NIEUWE bootrom heb...

Hoe kan dit? Wat is er aan de hand? Heb ik nou wel of niet een oude bootrom?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast bedankt.

Groet,

Sandro

EDIT: Probleem waarschijnlijk opgelost. Na nog een keer op een andere manier de DFU modus ingeschakeld te hebben en daarna handmatig gecheckt blijk ik WEL de oude bootrom te hebben
Enige vreemde is dat mijn iPhone wel steeds in dfu-loop terecht komt als ik spirit2pwn installeer....

EDIT2: Spirit2pwn ook opgelost. iPhone moest blijkbaar gejailbreakt zijn met spirit, spirit2pwn werkt NIET i.c.m. jailbreakme.com

Laatst gewijzigd door Sandro95; 25-09-10 om 18:10. Reden: Opgelost
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: jailbreak iphone 3gs new bootrom? coolrds Jailbreak 8 03-08-10 19:35
iPhone: Jailbreak iphone 3gs (old bootrom) casiej Jailbreak 0 16-07-10 17:25
iPhone: iphone 3GS New bootrom 3.1.3 crosserken3000 Jailbreak 3 29-06-10 11:39
iPhone: Iphone 3gs new bootrom downgrade 4.0 to 3.1.3 Gnoompje Jailbreak 6 26-06-10 08:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:32.