Activatie en jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, na lang zoeken op het forum zonder een echt antwoord te vinden moet ik mijn vraag hier wel stellen. ;-) Maandag heb ik eindelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Activatie en jailbreak
Hey,
na lang zoeken op het forum zonder een echt antwoord te vinden moet ik mijn vraag hier wel stellen. ;-) Maandag heb ik eindelijk mijn nieuwe iPhone4 simlockvrij (hopelijk met 4.0.1) Als ik gewoon activeer met mijn proximus micro-sim en daarna jailbreak via jailbreakme.com blijft mijn activatie dan behouden? En als ik later dan upgrade naar 4.1 of 4.2 als die te jailbreaken is blijft de activatie dan ook behouden? Groeten Laatst gewijzigd door "R"; 30-05-11 om 13:49. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
aangezien jou iphone simlock vrij is, kun je hem iedere keer weer op nieuw activeren!
dus voor jou is de activatie totaal niet relevant. |
|
|||
|
|||
maar mijn vraag is: moet ik hem telkens weer opnieuw activeren na een upgrade en jailbreak???
|
|
|||
|
|||
nee, volgens mij niet..
|
|
|||
|
|||
uhm dat weet ik ook niet zeker. de enige update die ik heb gedaan is naar 4.0 maar toen heb ik een restore gedaan om alle rotzooi te verwijderen en toen wel dus ja..
sorry |
|
||||
|
||||
Als je gewoon een update doet moet je niet activeren .
Als je je iphone hersteld dan moet je wel activeren . Als je een jailbreak uit voerd moet je niet herstellen he dus moet je ook niet activeren . Moet wel zeggen veel gelukt met een iphone te vinden met 4.0.1 OTB want de meeste krijgen hem nu met 4.0.2 of 4.1 . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Iphone 2G activatie + unlock + jailbreak | AJLA | Unlock | 3 | 11-02-11 16:22 |
iPhone: Jailbreak Iphone 2g U.S. activatie?? | Oneroi | Jailbreak | 10 | 31-01-11 00:56 |
iPhone: 3GS activatie en jailbreak | jurref | Jailbreak | 2 | 25-10-10 01:16 |
Jailbreak en activatie beta 3 firmware 3.0 | ArB | Archief | 14 | 02-05-09 18:44 |
1.1.4 Windows activatie en jailbreak | ArB | Unlock [archief] | 53 | 29-02-08 23:49 |
|
|