Sn0wbreeze 2.0.2 werkt niet op oude bootrom discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hey allemaal ik heb een iphone 3gs 32 gig met firmware 4.1 bootrom old [IBOOT-359.3] jailbreak nee met Sn0wbreeze 2.0.2 moet het lukken staat boven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sn0wbreeze 2.0.2 werkt niet op oude bootrom
hey allemaal
ik heb een iphone 3gs 32 gig met firmware 4.1 bootrom old [IBOOT-359.3] jailbreak nee met Sn0wbreeze 2.0.2 moet het lukken staat boven aan dit topic 3gs old bootrom ik heb gisteren Sn0wbreeze 2.0.2 gedownload en alles stap voor stap gedaan maar hij beging met voorbereiden van firmware en dan krijg ik een fout melding en moet ik herstellen naar standaard dat lukt prima alles heb ik nog en werkt ook nog maar jailbreak nee is er geen andere manier om te jailbreaken nu |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar het antwoord...wil het even gaan doen voor een kennis nl die ook een 3gs heeft..old bootrom
|
|
|||
|
|||
Had je die iPhone daarvoor al gejailbreakt? Zo Niet Dan zal het je Niet lukken
Zit met hetzelfde probleem hier ...... Ik wil hem nu downgraden Maar weet niet of dat wel gaat lukken... |
|
||||
|
||||
Kan... als je slim ben geweest en op "make my life easier" heb gedrukt in Cydia en daarmee je dus je shsh//blobs heb gesaved
|
|
|||
|
|||
hmmmm in het verleden heb ik hem wel een gejailbreakt en heb daar op gedrukt maar heb hem een aantal keren helemaal empty gemaakt blijft dit er dan in staan ......(zo ja waar kan ik dat dan zien)
grtzzzz...... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3gs old bootrom gejailbreaked op 4.3.1 met Sn0wbreeze 2.4 b1 | Moelstar | Jailbreak | 5 | 04-04-11 16:13 |
3GS Jailbreak 4.0.1 oude bootrom | madamo | Jailbreak | 18 | 02-08-10 15:06 |
iPhone: iPhone 3GS (oude bootrom / NIET gejailbreakt voordien) ... hulp? | mgpg89 | Jailbreak | 2 | 16-07-10 21:45 |
iPhone: Sn0wbreeze 3.1.3 werkt niet? | swsa | Jailbreak | 3 | 30-03-10 20:27 |
|
|