Greenposi0n? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb hier al wat zitten zoeken. Maar ik vind niet te veel hierover. Op youtube staan namelijk een paar filmpjes om een iphone 4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Greenposi0n?
Hallo,
Heb hier al wat zitten zoeken. Maar ik vind niet te veel hierover. Op youtube staan namelijk een paar filmpjes om een iphone 4 op 4.1 te jailbreaken met greenposi0n. Werkt dit. Iemand ervaring? Bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit werkt, alleen het is nog niet uit...
|
|
|||
|
|||
Lees dit topic even door https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post571823
Kortom; De jailbreak is nog niet uit, vermoedelijk gaat het niet lang meer duren. Kan dit weekend zijn, of volgende week (of later...) |
|
||||
|
||||
Gaan we weer....
|
|
|||
|
|||
Sorry.
Ik probeer zoveel mogelijk te volgen. En ik wist dat de jailbreak nog niet uit was. Dacht dat greenposi0n iets nieuws was omdat ik op youtube zag dat dit al werkte. Iedereen bedankt voor de vlugge reactie. Zal dus nog afwachten zijn. Mvg kenny |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Om verwarring te voorkomen gaat hier een slotje op. Je leest het hier vanzelf als er een nieuwe jailbreak uitkomt!
~Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Ipad 64GB en Greenposi0n.... | PindaPowerrr | Jailbreak | 3 | 08-02-11 19:23 |
Greenposi0n offline?! | iphone789 | Jailbreak | 2 | 04-02-11 17:52 |
iPhone 4: Probleem na upgraden 4.1 Greenposi0n | tabdel | Unlock | 0 | 22-10-10 11:58 |
Greenposi0n jailbreak 3gs? | hakkie05 | Jailbreak | 4 | 10-10-10 11:51 |
|
|