SHSH na logicboard vervangen nog geldig? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn SHSH opgeslagen, vroeg ik me af of dit nog geldig is als het logicboard vervangen wordt. Wie weet hier meervan? Waar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SHSH na logicboard vervangen nog geldig?
Hallo,
Ik heb mijn SHSH opgeslagen, vroeg ik me af of dit nog geldig is als het logicboard vervangen wordt. Wie weet hier meervan? Waar is het SHSH op gebaseerd? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Sla voor de zekerheid nog maals je SHSH Blobs op
Dan weet je 100% zeker dat je terug kan. |
|
|||
|
|||
Het zou goed kunnen dat dat dan niet meer een geldige SHSH is. Die wordt namelijk oa bepaald adhv hardware-onderdelen.
Maar ik kan iig niets met zekerheid zeggen hierover. Interessante vraag! |
|
|||
|
|||
de kans is groot dat ik een iPhone terug krijg met IOS 4.1 erop.
Waardoor ik voorlopig niet meer een jailbreak kan krijgen. Ik hoop dat de SHSH wel werkt omdat ik dan terug kan naar 4.0 |
|
||||
|
||||
De SHSHs worden gegenereerd aan de hand van hardware keys en de firmware hashtag. (Bron: SHSH - The iPhone Wiki)
Nieuwe hardware betekent dan volgens mij ook andere SHSHs. |
|
|||
|
|||
jammer, was ook te mooi om waar te zijn.
|
|
|||
|
|||
hey,
ik heb ook een probleempje... ik weet zeker dat ik mijn shsh files heb opgeslagen maar nuis mn tel. blijven hangen, hij doet het alleen in safemode. als ik wil restore doet hij t niet... wie kan me even stap voor stap zeggen wat er fout is?? moet ik iets veranderen in een kladblokje ofzoiets?? |
|
|||
|
|||
....seems logic.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.3.3 SHSH blobs nog niet in Cydia op te slaan met TU 4.33.00? | XIII | Jailbreak apps en thema's | 1 | 07-05-11 17:40 |
Ik heb net PDF patch gedownload, is SHSH nu nog noodzakelijk? | Ip0d | Jailbreak | 8 | 27-03-11 15:28 |
iOS 4.3 SHSH blobs nog niet op te slaan met TU 4.30.00? | XIII | Archief | 1 | 13-03-11 23:45 |
Wi-Fi Ontvanger vervangen maar nog niks !! | Kenanus | Wi-Fi | 9 | 18-06-10 20:16 |
Wijzigingen nog geldig na tethered jailbreak? | triphonius | Archief | 3 | 28-01-10 08:55 |
|
|