3Gs Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen! Graag wil ik mijn iPhone 3Gs gaan jailbreaken, alleen zie ik de bomen niet meer door het bos.. ik heb al het een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3Gs Jailbreak
Dag mensen!
Graag wil ik mijn iPhone 3Gs gaan jailbreaken, alleen zie ik de bomen niet meer door het bos.. ik heb al het een en ander gezocht en gelezen maar kom steeds termen tegen van uhhhh.. wat? Downgraden, niet downgraden? Oude bootrom, nieuwe bootrom? Ja.. precies.. De telefoon is gewoon steeds geupdate met iTunes (Mac) tot nu versie 4.1 Wat ik er graag op wil hebben is dit: Langverwachte Cydget Element eindelijk beschikbaar (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl Nu zou dit in de Cydia Store moeten staan, hoe kom ik daar weer dan? Hopelijk kan iemand me wat ophelderen Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Om daaraan te komen moet je jailbreaken, en aangezien de jailbreak voor 4.1 er nog niet is, moet je wachten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
3gs jailbreak is here | doneagle | Archief | 2 | 11-10-09 11:08 |
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak | djaell | Koopinformatie Nederland | 4 | 30-09-09 11:31 |
|
|