Herstel ios 4.0.1 naar 4.0.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga zo ff proberen die shift+update proberen. Hoop dat het werkt. Bedankt in iedergeval. Lukt het niet ga ik verder vragen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ga zo ff proberen die shift+update proberen. Hoop dat het werkt. Bedankt in iedergeval. Lukt het niet ga ik verder vragen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ok, succes, en laat het ook ff weten hier als het wel lukt, is voor anderen handig om terug te lezen.
|
|||
|
|||
Helaas. Ik blijf foutmeldingen krijgen. Wat zou hier verkeerd gaan??
|
|
|||
|
|||
Denk dat ik te laat was met mijn shsh files op te slaan. Vooral omdat Cydia zegt dat ik de shshs files van 4.0.2 en 4.1 opgeslagen heb
|
|
||||
|
||||
Welke foutcode krijg je en op welk moment?
|
|
|||
|
|||
De foutcode komt zodra de firmware gecontroleerd word bij Apple. 3194. En nog een paar
|
|
|||
|
|||
Nou, na lang lezen heb ik het gevonden. Ik kan niet terug omdat mijn shsh blobs te nieuw zijn. Op Cydia staan ze van 4.0.1 en 4.1. Kan dus onmogelijk terug.
|
|
||||
|
||||
Als je hem van 4.0.1 hebt kan je toch daar naar terug??? Mijn cydia zegt dat ik de shsh van 4.0.1, 4.0.2 en 4.1 hebt en ik kon ook terug naar 4.0.1.
Heb je de host file gecontroleerd of er precies staat wat er aangegeven is hier op het forum? |
|
|||
|
|||
Jep, dat klopt allemaal. Snap het niet, want mijn vrouw draait op 3.1.3 met haar 3GS, en daar zijn alleen de shsh van 4.1 opgeslagen. Is dat wel een toestel wat een maand geleden is gekocht
|
|
||||
|
||||
Met aangepaste host file en een originele fw en Shift-herstel of update moet het lukken. Ben ook ff de weg kwijt.
|
|
|||
|
|||
Ga het nog 's heel goed doorlezen, en dan nog 's van het begin af aan proberen.
|
|
||||
|
||||
Okidoki, tot zo
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G iOS 4.2.1 herstel probleem | Prydz | Jailbreak | 25 | 06-04-11 01:06 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
Crash 3gS iOS 4; herstel nodig + fout 1002 | roger.peerbooms | iPhone algemeen | 23 | 05-11-10 10:10 |
Herstel naar 1.1.4 wat zou ik doen naar 3.9 of 4.6Bl houden? | dendirk | Archief | 1 | 07-03-08 16:23 |
|
|