Is Iphone 3gs 4.1 te jailbreaken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb hier vorig jaar mijn iphone zelf gejailbreakt maar daarna eigenlijk nooit meer geupdate omdat ik er gewoonweg de tijd niet voor had en bang ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is Iphone 3gs 4.1 te jailbreaken?
Heb hier vorig jaar mijn iphone zelf gejailbreakt maar daarna eigenlijk nooit meer geupdate omdat ik er gewoonweg de tijd niet voor had en bang was om dingen kwijt te raken. Ook door mijn tweelingzwangerschap heb ik me er de laatste tijd niet in kunnen verdiepen.
Nu wil ik mijn iphone weer een keer updaten en opnieuw jailbreaken maar de vraag is nu kan ik mijn iphone upgraden naar 4.1 en hem opnieuw jailbreaken? Voordat ik iets ga upgraden moet ik dat wel weten want anders ben ik mijn huidige jailbreak kwijt. Heb nu nog steeds 3.0.1 (iphone 3GS wit 16 gb) augustus 2009 gekocht Het zal ongetwijfeld hier op het forum staan maar met een tweeling van 2 maanden heb ik weinig tijd om alles te gaan uitzoeken dus ik hoop dat iemand mij snel kan antwoorden en eventueel aan een link kan helpen hoe te jailbreaken met 4.1. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Rechtstreeks copy-paste uit de keuzehulp:
Citaat:
~Slotje |
|
|||
|
|||
Heb je nieuwe / oude bootrom?
Oude = week 40 of eerder aangekocht van 2009 Nieuwe = na week 40 in 2009 Nieuwe is voorzover niet te jailbreaken Oude wel, met Sn0wbreeze |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3GS jailbreaken, hoe? | Hoolz | Jailbreak | 2 | 08-11-10 22:21 |
iPhone: iphone 3gs 3.1.3 laten jailbreaken | tvanaagten | Jailbreak | 7 | 01-06-10 15:10 |
Iphone 3gs fw 3.1.2 jailbreaken | joj3 | Archief | 1 | 09-01-10 14:23 |
Iphone 3gs fw 3.1.2 jailbreaken | joj3 | Archief | 1 | 09-01-10 14:04 |
Jailbreaken iPhone 3GS | iMickk | Archief | 1 | 28-10-09 23:05 |
|
|