iPhone 3GS SHSH vraagje discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een vraagje over de SHSH bestanden van de iPhone 3GS 16GB van mijn broer. Hij ziet dit als hij Cydia opstart: Hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS SHSH vraagje
Beste,
Ik heb een vraagje over de SHSH bestanden van de iPhone 3GS 16GB van mijn broer. Hij ziet dit als hij Cydia opstart: Hij zit echter op firmware 4.0. Hoe kunnen de SHSH bestanden van 4.0.1. en 4.0.2 al opgeslagen zijn? Dit kan je toch pas doen als je ook daadwerkelijk ooit een keer die firmware hebt gehad, of heb ik dit verkeerd begrepen? We willen de iPhone 3GS even herstellen/updaten naar 4.0.1 Hoe kunnen we dit het beste doen? Hoe kan ik checken of de SHSH bestanden van 4.0.1 ook daadwerkelijk op de Cydia server (of waar anders?) zitten? Overigens bezit de iPhone de oude bootrom (ik weet niet of dit relevante info is). In ieder geval is het doel om naar een gejailbreakte (ongeactiveerde, hij is officieel simlock vrij) 4.0.1 te gaan. Ik heb zelf ook al een beetje op Google gezocht, maar ik kan hier eigenlijk niks over vinden. Ik heb ook het gevoel dat ik niet de juiste zoekwoorden gebruik, omdat ik niet zo goed weet wat ik er in moet vullen. Bedankt PS. Als ik iets fout doe, excuses. Dit is mijn eerste post hier! Laatst gewijzigd door Yvandijk91; 08-10-10 om 17:30. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb me dit ook afgevraagd. Maar blijkbaar hoeft de Firmware niet geïnstalleerd te zijn om er een handtekening voor te krijgen.
Nadat Apple gestopt is met 4.0.1 signeren kwam er bij mij ook SHSH: iOS 4.0.2 in Cydia te staan. En ik draai nog steeds 4.0.1 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Cydia heeft dus al voor je de SHSH opgevraagd bij Apple voor iOS 4.0.1, 4.0.2... Dit is niet afhankelijk van het geinstalleerde versie op de iPhone "Make my life easier" was de optie toch #slotje
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Vraagje over SHSH opslaan | Soxbrother | Jailbreak | 1 | 31-01-11 21:01 |
Iphone 3gs downgraden (geen shsh) | StyloG | iPhone algemeen | 1 | 13-12-10 13:00 |
iPhone: Iphone 3gs SHSH bestanden | 123thibaut007 | Jailbreak | 0 | 17-07-10 00:33 |
iPhone: iPhone 3gs met firmware 3.1.3. downgraden ZONDER SHSH files | mx1941 | Jailbreak | 3 | 25-02-10 18:20 |
Vraagje over iPhone 3Gs | D4L360 | Archief | 15 | 08-10-09 14:42 |
|
|