iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/74486-jailbreak-voor-alle-3e-4e-gen-idevices-ios4-0-4-1-limera1n-verzameltopic.html)

nibbit88 10-10-10 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joeyverveer (Bericht 581783)
Toch vreemd mijn ipad is 2 dagen oud, heeft 3.2.2 is een 64gb met Wi-Fi en 3g. Ik heb deze eigenlijk gekocht zodat ik hem dit weekend nog kon jailbreaken. maarja..... :(

dus we hebben nu 2 ipads recentelijk gekocht met 3g die het niet doen beide op 3.2.2, welke ipads doen het nog meer niet ?

zo kunnen we misschien nog beetje in kaart brengen of het om bepaalde types gaat

iPad 16GB. 4 weken oud. 3.2.2 OTB.

Edward Sprokholt 10-10-10 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 (Bericht 581787)
iPad 16GB. 4 weken oud. 3.2.2 OTB.

Ipad 16 gb Wi-Fi, 3.2.2 net een week oud.

Tyr 10-10-10 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joeyverveer (Bericht 581783)
Toch vreemd mijn ipad is 2 dagen oud, heeft 3.2.2 is een 64gb met Wi-Fi en 3g. Ik heb deze eigenlijk gekocht zodat ik hem dit weekend nog kon jailbreaken. maarja..... :(

dus we hebben nu 2 ipads recentelijk gekocht met 3g die het niet doen beide op 3.2.2, welke ipads doen het nog meer niet ?

zo kunnen we misschien nog beetje in kaart brengen of het om bepaalde types gaat

Bij mij faalt limera1n op iPad 32Gb Wi-Fi+3G op 3.2.2 (edit: 3.2.2 OTB, maand oud.)
Lijkt erop dat het de 3G is die het 'm doet en niet de versie.

nibbit88 10-10-10 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyr (Bericht 581792)
Bij mij faalt limera1n op iPad 32Gb Wi-Fi+3G op 3.2.2 (edit: 3.2.2 OTB, maand oud.)
Lijkt erop dat het de 3G is die het 'm doet en niet de versie.

Dat kunnen we meteen ontkrachten. Want ik heb geen 3G en bij mij werkt het ook niet. Ik heb zo'n gevoel dat de nieuwere iPads er gewoon last van hebben. Zou het zo zijn dat hier een aparte exploit voor gevonden moet worden? Laten we hopen van niet.

Spooky 10-10-10 21:20

Hier begrijp ik iets niet.... je koopt een iPad om hem te kunnen JB'en is het niet handig om er eerst mee te werken/spelen en dan eens kijken wat de mogelijkheden zijn, als je een nieuwe auto koopt ga je toch ook niet klooien met de airbags of zo.


Oorspronkelijk geplaatst door joeyverveer http://images.textopus.nl/iPhoneclub...s/viewpost.gif
Toch vreemd mijn ipad is 2 dagen oud, heeft 3.2.2 is een 64gb met Wi-Fi en 3g. Ik heb deze eigenlijk gekocht zodat ik hem dit weekend nog kon jailbreaken. maarja..... :(

dus we hebben nu 2 ipads recentelijk gekocht met 3g die het niet doen beide op 3.2.2, welke ipads doen het nog meer niet ?

famey 10-10-10 21:21

Bedankt voor de tips (home-knop langer indrukken) heeft bijgedragen aan een succesvolle jailbreak iPad 32GB 3G (3.2.2). Moest iPad wel rebooten na installeren van Cydia voordat deze zichtbaar werd.

nibbit88 10-10-10 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spooky (Bericht 581796)
Hier begrijp ik iets niet.... je koopt een iPad om hem te kunnen JB'en is het niet handig om er eerst mee te werken/spelen en dan eens kijken wat de mogelijkheden zijn, als je een nieuwe auto koopt ga je toch ook niet klooien met de airbags of zo.

Ik heb al jaren jailbreak ervaring. Ik weet precies wat ik aan een iDevice heb. Voor mij zijn de mogelijkheden nu, op een non-jailbroken iPad, te gering.
En daarnaast, als iemand, in dit geval de poster boven je, zin heeft om een iPad aan te schaffen puur en alleen om hem te voorzien van een jailbreak, waarom zou dat niet mogen?

iScorpio 10-10-10 21:24

Hier ook topics te vinden over de iPad jailbreak: iPad Hacking - Apple iPad Forum

bjklifatih 10-10-10 21:26

Gisteren de limera1n JB uitgevoerd soepel verlopen ( na kleine probleempjes ) werkt mijn push notificatie bagger. Ene keer geeftie wel een push notificatie en de andere keer niet :S

joeyverveer 10-10-10 21:29

nou alle mogelijke manieren geprobeert, de ipad wil of kan gewoon niet.
heb het programma in win95 modus, win98/me modus hierbij liep het vast. op win2000 modus, xp modus hetzelfde als win7 geen resultaat.

wat ik wel nog zou willen proberen is de beta versie 2, daar scheen iemand hier op het forum wel suc6 meet te hebben waarbij een beta4 mislukte (al was dit gevalletje wel een iphone4 ipv ipad)
Maartoch ik probeer graag dingen uit :D.

overigens draai ik op windows7 ultimate 64bit met itunes10.

wellicht dat dat problemen geeft 64bit?

ik ga morgen op m'n werk eens proberen daar hebben we gewoon xp 32bit.

ik post zo ie zo hier m'n bevindingen, als iemand nu nog eens die beta2 kan posten probeer ik die ook nog uit op de ipad

henkjobse 10-10-10 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door famey (Bericht 581797)
Bedankt voor de tips (home-knop langer indrukken) heeft bijgedragen aan een succesvolle jailbreak iPad 32GB 3G (3.2.2). Moest iPad wel rebooten na installeren van Cydia voordat deze zichtbaar werd.

Mooi, fijn dat m'n tip geholpen heeft. Dit bevestigd mijn vermoeden dat dit het probleem is bij velen (alhoewel het ook nog ergens anders mee te maken kan hebben).

joeyverveer 10-10-10 21:34

Idd, heb thuis redelijk uitgebreid netwerk en hoop met toekomste software er veel mee te kunne gaan bedienen ;)
Echter voor dit soort software is vaak een jailbreak van belang...
Ook zeg ik graag, ik vond de aanschaf al duur zat dus mag ik best met een gejailbreakte me wat backup apps toe eigenen;)
Kort samen gevat, ik vind de ipad leuk, maar unbroken te weinig functies hebben. (kortom apple spijker het dicht en in de toekomst koop ik er niets meer)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spooky (Bericht 581796)
Hier begrijp ik iets niet.... je koopt een iPad om hem te kunnen JB'en is het niet handig om er eerst mee te werken/spelen en dan eens kijken wat de mogelijkheden zijn, als je een nieuwe auto koopt ga je toch ook niet klooien met de airbags of zo.


Oorspronkelijk geplaatst door joeyverveer http://images.textopus.nl/iPhoneclub...s/viewpost.gif
Toch vreemd mijn ipad is 2 dagen oud, heeft 3.2.2 is een 64gb met Wi-Fi en 3g. Ik heb deze eigenlijk gekocht zodat ik hem dit weekend nog kon jailbreaken. maarja..... :(

dus we hebben nu 2 ipads recentelijk gekocht met 3g die het niet doen beide op 3.2.2, welke ipads doen het nog meer niet ?


doubleg 10-10-10 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door henkjobse (Bericht 581806)
Mooi, fijn dat m'n tip geholpen heeft. Dit bevestigd mijn vermoeden dat dit het probleem is bij velen (alhoewel het ook nog ergens anders mee te maken kan hebben).

probeer het ook eens met itunes geopend ik had ook wat problemen met een iphone 3gs en werkte wel met itunes geopend

wolf66 10-10-10 21:38

jealbreak is gelukt maar by eerste keer starten van cydia essential upgrade gevraagd heb ik gedaan en opnieuw gestart nu geef die alsje cydia start 504 gateway time -out

iets vekeerds gedan ofzo ???

lwie 10-10-10 21:38

wanneer komt deze uit voor mac ?

joeyverveer 10-10-10 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wolf66 (Bericht 581817)
jealbreak is gelukt maar by eerste keer starten van cydia essential upgrade gevraagd heb ik gedaan en opnieuw gestart nu geef die alsje cydia start 504 gateway time -out

iets vekeerds gedan ofzo ???

op m'n iphone had cydia net ook wat moeite met laden.
Ik denk dat de cydia server momenteel gewoon erg druk bezocht is met alle nieuwe jailbreaks en daardoor niet of moeilijk te bereiken is

anoe 10-10-10 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joeyverveer (Bericht 581805)
nou alle mogelijke manieren geprobeert, de ipad wil of kan gewoon niet.
heb het programma in win95 modus, win98/me modus hierbij liep het vast. op win2000 modus, xp modus hetzelfde als win7 geen resultaat.

wat ik wel nog zou willen proberen is de beta versie 2, daar scheen iemand hier op het forum wel suc6 meet te hebben waarbij een beta4 mislukte (al was dit gevalletje wel een iphone4 ipv ipad)
Maartoch ik probeer graag dingen uit :D.

overigens draai ik op windows7 ultimate 64bit met itunes10.

wellicht dat dat problemen geeft 64bit?

ik ga morgen op m'n werk eens proberen daar hebben we gewoon xp 32bit.

ik post zo ie zo hier m'n bevindingen, als iemand nu nog eens die beta2 kan posten probeer ik die ook nog uit op de ipad

deze limera1n.exe [in zip] had ik vanmorgen om 0902 opgehaald, lukt dit zo?
ik weet even niet of dit beta2 is zo snel...
en deze 5 minuten later toen ik las dat er een nieuwe uit was gekomen

nadal 10-10-10 21:45

Ik jailbreak,. Er komt geen netwerk in de bovenhoek, en bellen/smsen is ook onmogelijk.

wat te doen

gustavson 10-10-10 21:47

Na 100 keer proberen met alle bovenstaande tips: limera1n werkt NIET met windows 7 in VMware 3.1.1. Ook elders op internet soortgelijke bevindingen.
Hoe het met parallels zit weet ik niet, maar het is ofwel bootcamp installeren ofwel wachten op een OSX tool.

joeyverveer 10-10-10 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anoe (Bericht 581826)
deze limera1n.exe [in zip] had ik vanmorgen om 0902 opgehaald, lukt dit zo?
ik weet even niet of dit beta2 is zo snel...
en deze 5 minuten later toen ik las dat er een nieuwe uit was gekomen

bedankt uitgevoerd en zonder suc6

tevens via mail de beta2 gehad helaas ook dees zonder suc 6

nog paar keer geprobeerd zonder simkaart ook geen effect.

hij lijkt wel gewoon over het jaibreaken heen te skippen.

zodra hij in dfu gaat en limera1n z'n werk zou moeten doen (exploit....) is hij binnen 2 sec klaar en blijft gewoon vrolijk het i-tunes connect symbool in beeld. met als resultaat: HELEMAAL NIETS :(

iemand zijn paar maanden oude ipad 64 Wi-Fi 3g ruilen voor mijn 2 dagen ouden ;)

Guest-20180925190238 10-10-10 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gustavson (Bericht 581834)
Na 100 keer proberen met alle bovenstaande tips: limera1n werkt NIET met windows 7 in VMware 3.1.1. Ook elders op internet soortgelijke bevindingen.
Hoe het met parallels zit weet ik niet, maar het is ofwel bootcamp installeren ofwel wachten op een OSX tool.

Werkt ook niet met Parallels. Dat ligt aan dat absurde USB protocol van Apple.

Danke 10-10-10 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nadal (Bericht 581830)
Ik jailbreak,. Er komt geen netwerk in de bovenhoek, en bellen/smsen is ook onmogelijk.

wat te doen

@Nadal, ik had hetzelfde probleem. Mijn provider verscheen ook niet in de linkerbovenhoek, terwijl er wel streepjes stonden??? Een keer extra rebooten lost het probleem op.

anoe 10-10-10 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joeyverveer (Bericht 581838)
bedankt uitgevoerd en zonder suc6

tevens via mail de beta2 gehad helaas ook dees zonder suc 6

nog paar keer geprobeerd zonder simkaart ook geen effect.

hij lijkt wel gewoon over het jaibreaken heen te skippen.

zodra hij in dfu gaat en limera1n z'n werk zou moeten doen (exploit....) is hij binnen 2 sec klaar en blijft gewoon vrolijk het i-tunes connect symbool in beeld. met als resultaat: HELEMAAL NIETS :(

iemand zijn paar maanden oude ipad 64 Wi-Fi 3g ruilen voor mijn 2 dagen ouden ;)

had je de post al gezien van demies over zijn 3gs? zou dat werken op je ipad?

demies http://images.textopus.nl/iPhoneclub...er_offline.gif
iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 3.1.2] [Jailbreak: Nee]
Windows
Geregistreerd: 27 februari 2010
Berichten: 7


https://forum.iculture.nl/images/icons/icon1.gif
Voor diegenen waarbij het unlocken van hun 3gs niet lukt heel simpel.Doe het volgende.

Open itunes en maak hem klein op de achtergrond zeg maar.
open de jailbreak tool.
Zeg make it rain als hij zegt looking device klik dan pas je iphone aan de kabel.
Volg de instructies met itunes dus op de achtergrond.
tadaa en de jailbreak is gelukt nu zie je het logo wel van de groene druppel.
Naar 5x lukt het op deze manier wel.

Romyyy___ 10-10-10 21:59

Ik zag net dat er niet meer staat op de site: ipod touch 2gen mc model coming soon,
zou dit kunnen betekenen dat dit helemaal niet meer komt?
wie er iets meer van weet graag antwoord (:

conifeer9999 10-10-10 22:02

Jailbreak 3GS nieuwe bootroom 4.1
 
Werkt prachtig zolan Itunes in de achtergrond staat

nadal 10-10-10 22:08

ik krijg ook geen streepjes te zien krijg steeds van hij is aan het zoeken heb em 2 keer uit gedaan maar nog niks

anoe 10-10-10 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door conifeer9999 (Bericht 581847)
Werkt prachtig zolan Itunes in de achtergrond staat

lol conifeer9999 ...welke versie itunes bij jou?

memo06 10-10-10 22:09

de limera1n app icoon is gewoon bij mij een groene druppel terwijl bij anderen het wit is

conifeer9999 10-10-10 22:13

de nieuwste 10.0.1

motech 10-10-10 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door memo06 (Bericht 580488)
nou ik ben een bug tegengekomen en dat is dat je je device moet rebooten na installatie van cydia

Werd ook duidelijk aangegeven dat je moet rebooten om het cydia icoon te zien.

motech 10-10-10 22:17

Na jailbreak kan ik geen SBsettings meer installeren. Meer mensen last van?

MichaelJ 10-10-10 22:19

Ik kan hier gewoon SBsettings installeren en werkt gewoon. Kan aan Cydia liggen want er zijn problemen met de servers, denk te druk omdat iedereen vandaag aan jailbreaken is en in Cydia zit. Even geduld en morgen nog een keer proberen..

joeyverveer 10-10-10 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door motech (Bericht 581856)
Na jailbreak kan ik geen SBsettings meer installeren. Meer mensen last van?

misschien de server te druk, met jouw zijn er denk ik nog duizenden bezig met cydia

ik ben momenteel me ipad opnieuw aan het installeren op 3.2.2 die ik van internet heb afgeplukt via tiny umbrella ondertekend op 3.2.2. In de hoop dat er dan misschien verandering in komt hij is nog bezig ik zal zo me wel weer een posten.

motech 10-10-10 22:25

Sorry ik bedoel dat ik het wel kan installeren maar zie hem nergens op de iPhone 4

conifeer9999 10-10-10 22:26

voor de 3GS nieuwe bootroom 4.1 is het erg simpel volg de handleiding voor dummies op Iphoneclub maar laat Itunes op de achtergrond staan, en inderdaad na afloop de Iphone afsluiten en opnieuw opstarten

joeyverveer 10-10-10 22:26

helaas ook opnieuw 3.2.2 installeren, gevolgd door limera1n brengt geen JB :(. Dat voor zover, ik w8 wel op een custom ipsw of een nieuwe jailbreak... Dit wil gewoon NIET werken

nadal 10-10-10 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door conifeer9999 (Bericht 581864)
voor de 3GS nieuwe bootroom 4.1 is het erg simpel volg de handleiding voor dummies op Iphoneclub maar laat Itunes op de achtergrond staan

heb ik ook gedaan hij had verbinding maar uit het niets is de verbinding weg gevallen

henkjobse 10-10-10 22:30

Komt er in iTunes wel in beeld dat iTunes een apparaat in recovery modus ziet? Dat kwam bij mij wel in beeld en ik heb niet op OK geklikt totdat limera1n klaar was en daarna kon ik wel op ok klikken en was de jailbreak klaar.

exitjen 10-10-10 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door famey (Bericht 581741)
limerain werkt niet op mijn iPad 3.2.2 (7b500).
Iemand al geluk gehad met deze versie?

Vandaag mijne en die van een collega gejailbreaked met Limera1n beta 4 en werkt perfect.

thieske78 10-10-10 22:37

Jailbreak gelukt van ios 4.1
 
Heb vanmorgen al mijn iphone 4 met ios 4.0.1 eerst omgezet naar 4.1 via Tinyumbrella om niets de baseband te veranderen ook al heb ik een simlock vrije. Draai nu nog steeds op 1.59. Heb na het upgradfe naar 4.1 eerst de backup terug gezet en toen met Limerain beta 4 gejailbreaked. Bij mij werkt tot nu toe alles. SBSetting, Intelliscreen, MyWi wel geinstalleerd nog niet getest. Eindelijk de HDR foto functie en hopelijk minder problemen tijdens het bellen dat het scherm steeds aan gaat en ik knoppen in duuw. Gr Thieske.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:35.