iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/74486-jailbreak-voor-alle-3e-4e-gen-idevices-ios4-0-4-1-limera1n-verzameltopic.html)

mdiersma2 10-10-10 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tgc_9012 (Bericht 580641)
Iemand? Lijkt me wel belangrijk.
En kan je deze jailbreak helemaal wissen door te restoren? Of blijven er sporen achter omdat de bootrom wordt aangepast?

Is belangrijk... even voor alle duidelijkheid...
Zit je op

4.0.1 --> Upgraden naar 4.1 met firmwareumbrella (zie handleiding elders op dit forum) daarna jailbreaken en indien gewenst unlocken.

4.1 dan heb je de nieuwe baseband en kun je gewoon jailbraiken. unlock is niet mogelijk

en een jailbreak is met een restore altijd zonder sporen weer ongedaan te maken.

helmertie 10-10-10 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mdiersma2 (Bericht 580636)
Klopt... daar is nog geen softwarematige jailbreak voor.

Das ***...Ik moet dan wachten op een nieuwe versie van Ultrasn0w die 4.1 ondersteund als ik het goed begrijp?

mdiersma2 10-10-10 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door helmertie (Bericht 580645)
Das ***...Ik moet dan wachten op een nieuwe versie van Ultrasn0w die 4.1 ondersteund als ik het goed begrijp?

yup.. en nieumand weet of ie ooit gaat komen..

tgc_9012 10-10-10 01:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mdiersma2 (Bericht 580644)
Is belangrijk... even voor alle duidelijkheid...
Zit je op

4.0.1 --> Upgraden naar 4.1 met firmwareumbrella (zie handleiding elders op dit forum) daarna jailbreaken en indien gewenst unlocken.

4.1 dan heb je de nieuwe baseband en kun je gewoon jailbraiken. unlock is niet mogelijk

en een jailbreak is met een restore altijd zonder sporen weer ongedaan te maken.

Heel erg bedankt!
Gezien ik nu een locked 4.1 heb, kan ik dus zonder problemen jailbreaken, en dan maar hopen dat mijn baseband in de toekomst unlockable wordt.

iScorpio 10-10-10 01:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stefantje (Bericht 580643)
Wanneer update 3gs 4.1 new bootrom?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door helmertie (Bericht 580645)
Das ***...Ik moet dan wachten op een nieuwe versie van Ultrasn0w die 4.1 ondersteund als ik het goed begrijp?

Unlock is er nog niet voor de 4.1 firmware. Jailbreak voor 3GS nieuwe bootrom ook nog niet. Datum is ook onbekend. Vraag hier dus niet meer na ;)

vlugge_ 10-10-10 01:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mdiersma2 (Bericht 580657)
geen limera1n icoontje ?


heb precies hetzelfde , geen limerain icoontje, ook niet naar meerdere malen opnieuw opstarten!

iScorpio 10-10-10 01:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlugge_ (Bericht 580661)
heb precies hetzelfde , geen limerain icoontje, ook niet naar meerdere malen opnieuw opstarten!

3GS met nieuwe bootrom? Daar zijn nog steeds problemen mee. Linkje.

iScorpio 10-10-10 01:27

Jailbreak tool is ook als beta uitgegeven. Kan dus zo zijn dat men tegen problemen aan kan lopen. De gebruikers zijn als het ware nu de testpersonen ;) Houdt dit wel in het achterhoofd!

vlugge_ 10-10-10 01:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 580662)
3GS met nieuwe bootrom? Daar zijn nog steeds problemen mee. Linkje.

Oke dus gewoon even de site in de gaten houden adviseer jij, en dan zou de aankomende week wel een bugfix komen hiervoor denk je?
Inderdaad 3gs NEW bootrom!

iPeng 10-10-10 01:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mdiersma2 (Bericht 580655)
Zeker wel !!... Updaten naar 4.1 met firmware umbrella.. (zie handleiding op dit forum) en daarna jailbreaken en unlocken met ultrasn0w :-)

Oke dus even voor de zekerheid: Er was geen unlock/jailbreak mogelijk op 4.0.2., maar een update met firmware umbrella naar 4.1 is het dus opeens wel mogelijk voor een jailbreak EN een unlock? Gewoon even ter bevestiging, want dan ga ik meteen aan de slag! Kon maanden mijn iPhone 4 niet gebruiken...

iScorpio 10-10-10 01:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlugge_ (Bericht 580667)
Oke dus gewoon even de site in de gaten houden adviseer jij, en dan zou de aankomende week wel een bugfix komen hiervoor denk je?
Inderdaad 3gs NEW bootrom!

Inderdaad :) (laten we het hopen dat er een fix komt)

romez 10-10-10 01:53

Net mijn iphone 4 op 4.1 met limera1n jailbreakt, gewoon de aanwijzingen volgen in limera1n. Vervolgens op de iphone limera1n opstarten en vanuit daar cydia installeren. Eerst had ik geen pictogram, maar een witte plaatje, maar 2 keer de iphone opnieuw opstarten en klaar is kees. Cydia is vanouds weer terug, perfect gejailbreakt en unthethered. Petjes af voor de maker.

lilquincey 10-10-10 01:55

ik krijg steeds een error iTunesMobileDevice2.dll is niet juist?

kan iemand mij helpen? :D

bjklifatih 10-10-10 02:08

Ik krijg het logotje van limera1n niet :(

iScorpio 10-10-10 02:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bjklifatih (Bericht 580702)
Ik krijg het logotje van limera1n niet :(

iPhone even opnieuw opstarten.

bjklifatih 10-10-10 02:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 580703)
iPhone even opnieuw opstarten.

Heb hem nu 2x gereboot zou het door het terug zetten van een reservekopie komen? (voor de jailbreak)

evaxsis 10-10-10 02:13

Is er iemand die al wat geprobeerd heeft wat te kopen, want daar schijnt toch met sommige apps nog niet te kunnen.
zoals I want to pick up Infinifolders and Infinidock but for some reason it won't let me purchase them...keeps failing.

babyque 10-10-10 02:13

Nou jongens,, ik weet niet waar het aan ligt..
maar zojuist zelf ook geprobeerd met limera1n RC1 BETA2 op een iPhone 4 FW 4.1

alles gaat goed.. DFU mode en al..
sprong een venster open dat het geslaagd was..
iphone vanzelf ge-reboot.. geen icoontje..
iphone zelf gereboot.. still nothing! =(

limera1n toch niets voor mij...

gtsonny 10-10-10 02:18

ik volg alle stappen van je jb maar krijg geen icoon van cydia en limera1n. hij zegt wel dat je jb goed is gelukt
ik doe het op een ipod touch 3g 4.1 nooit eerder gejb

Rooverz 10-10-10 02:19

Ik heb problemen met FaceTime na Limera1n....

na veel gepruts aan de praat gekregen...Nu lukt het alleen niet om Facebreak of 3g unrestrictor te gebruiken....Installatie lukt wel, krijg ook het facebreak over 3g popup te zien, maar krijg dan direct een popup dat er een Wi-Fi verbinding moet worden gemaakt....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:27.