iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/74486-jailbreak-voor-alle-3e-4e-gen-idevices-ios4-0-4-1-limera1n-verzameltopic.html)

technoslet 02-12-10 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ajedi (Bericht 609239)
Vraagje,

Ik krijg steeds de melding op mijn iphone en computer dat er een update beschikbaar is voor aanbiederinstellingen. NU draai ik op 4.2 (met de mogelijkheid om up te daten naar 4.2.1...wat ik niet doe uiteraard).

Wat ik wil weten, kan ik deze aanbiederinstellingen updaten zonder dat de telefoon update naar 4.2.1 firmware? Ik wil mijn phone nog steeds jailbreaken en weet nu dus niet wat te doen.

ander vraagje, is de 4.2 inmiddels te jailbreaken (bump van mijn post van gister ;))

bedankt

Die aanbiederinstellingen heb ik zelf geen idee van. Zou minn iphone weer eens aan itunes moeten hangen want ik heb een factory unlocked toestel met vodafone. Als t goed is krijg ik dan ook zon melding.

Fw 4.2 is al wel te jailbreaken. Alleen is dat een tethered jailbreak en geen untethered jailbreak. Een tethered jailbreak wilmje niet want bij het opstarten van je device heb je dan altijd een pc nodig om je jailbreak weer actiefbte maken, dus dat schiet niet op.

Ik zou zeggen, heb geduld en check gewoon de hoofdpagina van iphoneclub en dit topic, dan merk je vanzelf wanneer de untethered jailbreak voor 4.2.1 beschikbaar is.

djbosanac 03-12-10 22:29

1 Bijlage(n)
Ipod Touch 3G
Ik heb via redsn0w_win_0.9.6b6 + firmware wat er op zit (4.2.1)
Gestart, moest in dfu mode. Nadat ik in DFU-mode kwam.

Blijft die staan/hangen op exploiting with LIMERA1N
Wat moet ik doen, gaat alles verloren of niet?

Edit: heb even via de site van Limera1n de app gedownload.
Instructies gevolgd, kreeg iets te zien, begreep het niet echt. En toen was de scherm al weg.

Wat moet ik doen,,, Zie bijlage.
Maar als ik naar wat topics kijk.
Hoor je een cydia, en een limera1n logo etc te zien? Ook op de Touch 3G.
Want geen van beide zie ik..

danny1984 19-12-10 18:06

bij mij blijft hij hangen bij in DFU mode of duurt dit langer dan 10min?

Yilmaz81 19-12-10 18:25

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door danny1984 (Bericht 616707)
bij mij blijft hij hangen bij in DFU mode of duurt dit langer dan 10min?

Nee moet in 1x doorlopen, heb je modus wel op xp gezet?
zie foto

danny1984 19-12-10 19:04

had ik niet,maar nogmaals gedaan en blijft weer hangen bij dfu ik heb een 3g.

ik doe het via de link van limarain gebruik geen redsnopw want ik kan geen ispw vinden,weet ook niet wat dit is(firmware?)waar kan ik ipsw downloaden?

Yilmaz81 19-12-10 21:40

op deze site wikkibegrippen/ firmware/ dan naar beneden scrollen
goed kijken dat je juiste toestel kiest aanklikken firmware..

als je het met firefox doet hoef je het ook niet om te zetten naar ipsw bestand.
Dat gaat vanzelf... safari kan ook ......

limera1n werkt niet op een 3g moet met redsnow


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:43.