Behouden van baseband na TinyUmbrella discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een Iphone 4 met 4.0.2 firmware. Dit heb ik geupdated naar iOS 4.1 met Tinyumbrella vervolgens een jailbreak uitgevoerd van Limera1n. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Behouden van baseband na TinyUmbrella
Beste mensen,
Ik heb een Iphone 4 met 4.0.2 firmware. Dit heb ik geupdated naar iOS 4.1 met Tinyumbrella vervolgens een jailbreak uitgevoerd van Limera1n. Alleen ik wil mn jailbreak verwijderen door middel van een Herstel via Itunes. Behoud ik dan mijn baseband nog? mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je standaard via iTunes je firmware (4.1) gaat herstellen krijg je de nieuwste baseband erbij.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Behouden van App gegevens | Pr4n4 | iTunes | 2 | 28-03-11 22:38 |
iPhone: gegevens behouden bij JB van 4.1 naar 4.2.1 | mr commuter | Jailbreak | 4 | 11-12-10 22:00 |
iPhone 3GS: Upgrade iOS 4.1 baseband 05.13.04 TinyUmbrella, unlock mogelijk? | smakkie | Unlock | 2 | 25-09-10 13:21 |
van OS 3.0 naar 3.01 jailbreak behouden? | dbartelink | Archief | 1 | 30-08-09 23:14 |
|
|