iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/74810-jailbreak-voor-4-0-4-1-idevices-greenpois0n-verzameltopic.html)

psvpas 28-11-10 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djkavaa (Bericht 601139)
Oh ja over itunes gesproken.
ITUNES ONDER HET GEHELE PROCES OPEN LATEN.
Toen is het mij ook gelukt dacht ik.

Mijn iTunes gaat uit zodra ik Greenpois0n aanzet, en hij vindt mijn DFU mode niet via Greenpois0n(andere programmas wel: iTunes iReb etc etc...)
Hoe los ik dit op?

Overigens vind limera1n mn DFU mode ook niet;)
Windows 7 32 bits
iTunes 10.1

wittemuis 08-12-10 09:00

hoi ik heb hem met greenp "gejailbreakt" maar dat is
hij niet :o
volgens greenp is alles goed gegaan, en daarna een wit scherm op mijn phone en toen moest ik op finisch klikken maar geen jb
wat doe ik fout?

thx alvast

1site4me 21-12-10 16:27

ipnone 4 met 4.2.1
 
Hallo allemaal,

Misschien een stomme vraag maar is de 4 met 4.2.1. ook te breken?
Ik heb hier en daar gelezen dat er verschillende versies zijn/
Maar welke is het beste ?

Alvast bedankt,

Gr, Ron

XIII 21-12-10 16:36

Ja, dit kan (tethered) en alleen met redsn0w, dus niet met Greenpois0n.

Ga daarvoor naar dit topic.

Mad Hankey 27-12-10 10:30

iphone 4 4.2 jailbreaken
 
Ik heb een iphone 4 versie 4.2 neverlocked.
Kan ik deze ook jailbreaken?
Zoja waar mee?
Alvast bedankt.

Nann 09-01-11 16:43

Is de jailbreak van Greenpois0n wel voor de MB modellen?
Zelf heb ik slechte ervaringen met Greenpois0n.
Ik heb de jailbreak er wel op gekregen.
Maar na een dag bezig te zijn met m'n iPod merkte ik dat hij regelmatig onnodig, uit zichzelf opnieuw opstartte.
Dit probleem hebben wel meer mensen en volgens iemand op een engels forum is Greenpois0n ook niet bestemd voor de MB modellen.
Ik heb nergens zien staan dat het er niet voor bedoeld is, ik heb juist zien staan dat het MB model wel wordt ondersteunt.

In ieder geval heb ik de jailbreak eraf gehaald en had gelezen dat het met sn0wbreeze ook kon.
De jailbreak downloaden op vista gaat prima maar zodra ik het "Sn0wbreeze IPSW" bestand op m'n iPod heb overgezet, zegt iTunes gelijk daarna dat mijn iPod nog in DFU mode staat en dat ik hem moet herstellen.
Terwijl ik hem zojuist had hersteld met de Sn0wbreeze IPSW.
Heel bizar en irritant. Want naar Greenpois0n wil ik niet terug maar het zal wel moeten, het lijkt erop dat dat het enige is wat ik erop kan krijgen met iOs 4.1.
Hebben meer mensen last van het regelmatig opnieuw opstarten van de iPod?
Wat is hieraan te doen??

adempinar 28-01-11 10:27

Hallo iedereen, Ik heb een probleempje. Ik heb een iPhone 4 van mijn vriend gekregen om te laten herstellen. Het heeft een probleem , namelijk dat de beperkingen aan staan en dus niet veel kan doen, daarnaast helaas ook de wachtwoord vergeten om de beperkingen uit te zetten. De iPhone is op 4.0.2 en is gejailbreaked + unlocked. Ik wil de iPhone nu herstellen met hetzelfde firmware en dus niet upgraden. Ik heb dat al geprobeerd, maar de iTunes geeft foutmeldingen aan Dat ik het niet kan herstellen met hetzelfde firmware (4.0.2). Wat kan ik doen? Ik hoor het graag

JornZ 28-01-11 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door adempinar (Bericht 634219)
Hallo iedereen, Ik heb een probleempje. Ik heb een iPhone 4 van mijn vriend gekregen om te laten herstellen. Het heeft een probleem , namelijk dat de beperkingen aan staan en dus niet veel kan doen, daarnaast helaas ook de wachtwoord vergeten om de beperkingen uit te zetten. De iPhone is op 4.0.2 en is gejailbreaked + unlocked. Ik wil de iPhone nu herstellen met hetzelfde firmware en dus niet upgraden. Ik heb dat al geprobeerd, maar de iTunes geeft foutmeldingen aan Dat ik het niet kan herstellen met hetzelfde firmware (4.0.2). Wat kan ik doen? Ik hoor het graag

Je kunt alleen maar 4.02 installeren als de SHSH blobs voor dit toestel zijn opgeslagen. Download tinyumbrella en bekijk welke SHSH blobs er beschikbaar zijn voor het toestel, afhankelijk daarvan kun je bepalen welke firmwares je kan installeren. Mochten er geen zijn dan kun je alleen maar herstellen naar 4.2.1 op dit moment.

adempinar 28-01-11 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JornZ (Bericht 634284)
Je kunt alleen maar 4.02 installeren als de SHSH blobs voor dit toestel zijn opgeslagen. Download tinyumbrella en bekijk welke SHSH blobs er beschikbaar zijn voor het toestel, afhankelijk daarvan kun je bepalen welke firmwares je kan installeren. Mochten er geen zijn dan kun je alleen maar herstellen naar 4.2.1 op dit moment.

Ik heb net gekeken en er staat alleen maar firmware 4.2.1.
Is er echt geen andere mogelijkheid om op hetzelfde firmware te blijven?

XIII 28-01-11 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door adempinar (Bericht 634291)
Is er echt geen andere mogelijkheid om op hetzelfde firmware te blijven?

Nee, helaas niet.

Mireille005 29-01-11 15:20

@XIII: dan weet je vast ook het volgende. Ik heb volgens TinyUmbrella alleen de shsh van 4.1 maar bovenin Cydia (onder "Home - Cydia") staat 'SHSH: iOS 4.1,4.2.1, 4.2b3'
Heb ik nu de beschikking over die 3 shsh's of toch alleen over die van 4.1?

XIII 29-01-11 17:19

Mireille, bij welke server laat je TU de SHSH blobs controleren?

Apple of Cydia?

(ik krijg bèta's alleen via Cydia)

Mireille005 30-01-11 02:30

Volgens mij bij Cydia die bij Apple checkt. Kan dat?

Edit: onder tab Advanced staat een vinkje bij 'Request SHSH from Cydia'. Bedoel je dat?

Pdeb1993 02-02-11 15:58

Ik heb hier van iemand een Iphone 3GS liggen met 4.1 (8B117)
Locked

Is dit dan wat ik nodig heb?

ninobeukeveld 02-02-11 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pdeb1993 (Bericht 636218)
Ik heb hier van iemand een Iphone 3GS liggen met 4.1 (8B117)
Locked

Is dit dan wat ik nodig heb?

Als je je iPhone wil jailbreaken wel ja :p

Pdeb1993 02-02-11 18:37

ben er mee bezig maar hij gaat bij DFU mode niet verder.

Mireille005 03-02-11 09:24

Misschien kan je wat duidelijker zijn?

Pdeb1993 05-02-11 14:43

Ik doe alles zo als het er staat maar dan komt er te staan dat die in DFU mode is en dat je moet wachten maar dat blijft de hele tijd zo staan veranderd niet en krijg het alleen met tyni uit de restore mode

vak20 06-02-11 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pdeb1993 (Bericht 637413)
Ik doe alles zo als het er staat maar dan komt er te staan dat die in DFU mode is en dat je moet wachten maar dat blijft de hele tijd zo staan veranderd niet en krijg het alleen met tyni uit de restore mode

Klik je dan wel op jailbreak?

Thomasdw 06-02-11 16:20

Update cydia bij jullie gOed ik krijg steeds een error als die aan het updaten is. Meer mensen dit probleem?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:38.