You Tube probleem na jailbreak met Limera1n discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 3GS jailbroken met Limera1in. Nu ondervind ik problemen als ik een You Tube filmpje wil afspelen via 3G netwerk. De volgende melding krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
You Tube probleem na jailbreak met Limera1n
Mijn iPhone 3GS jailbroken met Limera1in. Nu ondervind ik problemen als ik een You Tube filmpje wil afspelen via 3G netwerk. De volgende melding krijg ik te zien:
'voor youtube-video's is een mobiele data- of Wi-Fi-verbinding vereist' Als ik You Tube kijkt via Wi-Fi geen probleem. Voorheen nooit problemen gehad met het bekijken van een You Tube filmpje in 3G netwerk of Wi-Fi omgeving. Ondervinden andere mensen hetzelfde probleem? Tips hoe dit op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer nog een keer te herstarten, werkt vaak!
|
Labels |
jailbraik, limera1n, youtube |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP jailbreak met limera1n lukt nie | jailbreakme | Jailbreak | 5 | 13-03-11 14:37 |
Probleem bekijken video streaming (tube) filmpjes | Dylo | Muziek, foto & video | 0 | 29-12-10 18:08 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|