Geen Limera1n of Cydia icoon na JB discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ola Ik heb net mijn Iphone 4 geJBed. tenminste dat dacht ik. Limerain geeft aan dat het gelukt is maar er komt geen Limerain of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Limera1n of Cydia icoon na JB
Ola
Ik heb net mijn Iphone 4 geJBed. tenminste dat dacht ik. Limerain geeft aan dat het gelukt is maar er komt geen Limerain of cydia icoontje. Ook niet na meerdere malen herstarten. Wat mij opviel is dat bij een vriendje er na het patche even een limerain logo in beeld verscheen. Dat doet ie bij mij dus niet. Dus vogens mij is mijn bootrom nu wel gepatched, maar heb ik geen Cydia? Wie helpt?? update Na mijn 4e retry, nu met greenpoison lijkt ie het te doen.... Ik schrok me wel even wezenloos toen al die letters over het scherm schoten, maar nu ben ik dan toch cydia aan het installeren. Ergo, als het misgaat, blijven proberen!! Laatst gewijzigd door joorus; 12-10-10 om 21:49. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hmmm.... Ik heb hetzelfde probleem.
Heb net voor de 3e keer Limera1n laten lopen... zegt "Done"... Maar geen Limerain loader of Cydia op me 4.1... ook niet reboot(s) Ook geen Limerain logo in beeld gehad while breaking :-( Ik lees nu dat je op greenpoison verder bent gegaan.. maar weet iemand ook wat ik niet goed doe of waar het verschil zit ? Beide hebben namelijk dezelfde exploit (als ik me niet vergis) |
|
|||
|
|||
Ik dacht ook maar de greenpois0n te pakken ipv Limerain....
Jailbreak fail.... (tot 3 pogingen toe) Terwijl het toch retesimpel zou moeten zijn voor iedereen die weet waar de sleep en home button op je phone zit pfff.... help ? |
|
|||
|
|||
Dus als ik het goed begrijpt werken: Limera1n zowel Greenpois0n niet?
|
|
|||
|
|||
Ik heb het inmiddels voor elkaar
De eerste keer deed ik het vanaf en andere PC... Nu vanaf mijn laptop met Itunes running op de achtergrond. Ik kreeg nu wel het Limera1n logo while breaking Fijn...inmiddels m'n Tomtom, beatmaker en cydia apps weer terug |
|
|||
|
|||
Zelf ook gehad inderdaad, licht meestal aan de pc
|
|
|||
|
|||
Heel simpel: iTunes aan, dan limera1n starten. Jammer dat dat nergens vermeld wordt, maar zo simpel is het.
|
Labels |
cydia, limera1n |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Geen Icoon van Limera1n na jailbreak | Liefhebber | Jailbreak | 5 | 24-01-11 18:47 |
Geen bel icoon na cydia install | anton6821 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-11-10 14:01 |
limera1n cydia apps problemen | buffel_styllezz | Jailbreak apps en thema's | 6 | 12-10-10 12:44 |
Waarom geen limera1n en unlock? | DaMeastro | Jailbreak | 1 | 10-10-10 12:27 |
iPhone: Geen cydia icoon! | Hamertej | Jailbreak | 0 | 17-04-10 19:31 |
|
|