Batterij discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nieuw hier op het forum en heb gelijk een vraag Ik heb mijn iphone per ongeluk geupdate naar 4.1 (zonder TinyUmbrella) Mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij
Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum en heb gelijk een vraag Ik heb mijn iphone per ongeluk geupdate naar 4.1 (zonder TinyUmbrella) Mijn bb is nu 02.10.04. Daarna probeerde ik te jailbreaken (wat dus waarschijnlijk niet meer kan) GreenPoison zij dat het jailbreaken was gelukt. Daarna zag ik geen nieuwe icoontjes, maar mijn batterij gaat nu wel veel sneller leeg. Kan dit komen door de "zogenaamde" jailbreak? Groet, Stevan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
gebruik limera1n eens
|
|
|||
|
|||
Dank voor je hulp! hij staat erop.
Nu mijn vraag over de batterij: Klopt het dat de batterij hierdoor sneller leeg gaat? |
|
|||
|
|||
bij mij niet
maar dar heb ik verder geen ervaring mee |
|
|||
|
|||
De jailbreak zorgt zelf niet voor dat je batterij eerder leeg raakt. Je batterij raakt meer leeg door het aantal jailbreak programma's die je installeert en tegelijkertijd draait.
|
|
|||
|
|||
hier zelfde probleem met batterij
Ik heb ook geupdate van 4.0.1 naar 4.1, iphone 4.
telefoon echt een uur uit de lader, amper gebruikt en nu op 75 procent. Denk dat ik weer ga downgraden naar 4.0.1 want mn 3g bereik doet ook vreemd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
bij een volgende iphone die ik wil jailbreaken doe ik hem eerst terug zetten naar standaard en ga ik meten dan een jailbreak doen en weer meten wat het verbruik is en hoe snel de response is. nu is mijn 3GS wat traag bij bv het invoeren van de toegangscode [slide to unlock]
if you can't fixit, don't... Laatst gewijzigd door anoe; 22-10-10 om 14:06. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
batterij | Rene3g | iPad algemeen | 5 | 03-08-10 17:11 |
batterij | annelieslefevre | Archief | 3 | 24-05-10 11:06 |
batterij | Serge123 | Archief | 2 | 03-08-08 15:51 |
Batterij | mustykief | Archief | 1 | 18-06-08 20:07 |
Batterij... | Nicolaz_ | Unlock [archief] | 1 | 14-01-08 14:57 |
|
|