Wat gebeurt er bij updaten? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een gejailbreakte iPhone 3gs 3.2.1 (oude bootrom) En ik wil m graag updaten naar Ios 4.1 maar hoe doe ik dit? en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat gebeurt er bij updaten?
Hallo,
Ik heb een gejailbreakte iPhone 3gs 3.2.1 (oude bootrom) En ik wil m graag updaten naar Ios 4.1 maar hoe doe ik dit? en als ik m nu gewoon update in itunes, wat gebeurt er dan? raak ik dan al mijn cydia bestanden kwijt + contacten? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Alles wat je uit Cydia hebt geïnstalleerd raak je kwijt bij een update.
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
iPhone Jailbreak en Unlock - Jailbreak op iPhoneclub.nl Cydia apps moet je opnieuw installeren of je gebruikt aptbackup. Omdat deze vragen al meerdere keren aan bod zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sim-kaart verwijderen, wat gebeurt er met alles? | Rickiuz | iPhone algemeen | 3 | 19-01-11 18:25 |
Alle iDevices: Wat gebeurt er als je Jailbreak update naar nieuwe jailbreak? | gserban | Jailbreak | 5 | 11-11-10 09:44 |
Wat gebeurt er met apps als ik een nieuwe iPhone koop? | HaKeeM | Archief | 1 | 14-12-09 22:36 |
Mn tweede iPhone3G: wat gebeurt er met de bestaande applicaties? | praeses | iTunes | 2 | 13-11-08 22:59 |
|
|