//

3Gs weer jailbreaken of niet?

3Gs weer jailbreaken of niet? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen ik heb net als vele van jullie.", 2 weken terug mijn iDevice ge-jbed met de beta 3 van Limera1n.. Het punt is ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-10-10, 17:21
ChielvanIeperen ChielvanIeperen is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 42
Standaard 3Gs weer jailbreaken of niet?

Hallo iedereen ik heb net als vele van jullie.", 2 weken terug mijn iDevice ge-jbed met de beta 3 van Limera1n.. Het punt is ik merkt opeens een verschrikkelijke verandering in mijn batterij duur..

Nu weet ik heel goed dat een jailbreak je iphone korter mee laat gaan, alleen ik had dit niet bij jailbreakme.com? Maar.. Ik kan eigenlijk gewoon niet zonder een jailbreak! Ik denk dus dat het batterij probleem kwam door dat het een beta was(?) inmiddels heb ik mn iphone alweer gerestored.. Maar wil het nu toch weer proberen.

Ik ben aleen bang dat het weer gebeurt en omdat restoren zo verdomd lang duurt hoop ik dat het dan tog wel werkt omdat een jailbreak gewoon pure 0wnage is..

Kan iemand mij advies geven?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-10-10, 17:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Van de Geohot exploit JB is er nooit een beta geweest, alleen maar van het JB tooltje.

Bovendien is jouw vraag al minstens 20 keer beantwoord.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 19-10-10 om 17:30.
  #3  
Oud 19-10-10, 18:17
ChielvanIeperen ChielvanIeperen is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Van de Geohot exploit JB is er nooit een beta geweest, alleen maar van het JB tooltje.

Bovendien is jouw vraag al minstens 20 keer beantwoord.
Oke. Nou weet je dan mischien hoe het komt? Ligt het aan het feit dat jbme.com een userland exploit was en de limerain jb een bootrom exploit is?
  #4  
Oud 19-10-10, 18:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb mijn test 3GS gejailbreakt met Limera1n en Greenpois0n. Zowel in Windows, Linux en OS X.

Ik merk geen verschil in accu verbruik, helemaal niets. Ik gebruikt wel alleen maar apps uit de Apple AppStore en uit Cydia. Dus geen obscure gekraakte apps die van de een of andere obscure website worden gedownload.

Mijn iPhone 4 voor dagelijks gebruik is gejailbreakt met Limera1n in OS X en ook daar merk ik geen verschil in accu verbruik. Op deze iPhone staan ook alleen maar apps uit de AppStore en Cydia.
  #5  
Oud 19-10-10, 18:48
ChielvanIeperen ChielvanIeperen is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 42
Standaard

Ik ga het er toch nog maar een keer op wagen, ik heb morgen toch genoeg tijd om een eventuele restore uit te voeren. Bedank timosha!
  #6  
Oud 19-10-10, 19:45
ChielvanIeperen ChielvanIeperen is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 42
Standaard

Sorry voor DB maar ik heb mn 3gs weer gejailbreaked. Nu maar hopen dat de baterijduur niet daalt
  #7  
Oud 19-10-10, 20:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Het accu verbruik hangt af van een aantal factoren:

1) De accu in de 3GS is een LiPo 3.7V - 4.51 W/h. Dat is een vast gegeven;
2) 3G is de grootste verbruiker. Afhankelijk van de gebruikte bandbreedte en de afstand tot de UMTS/HSPDA cel kan het verbruik oplopen tot maximaal 2W.
3) Als een LiPo op 50% van zijn capaciteit loopt dan wordt die erg warm en loopt snel leeg. Hoe warmer, hoe vlugger;
4) Apps die in de achtergrond lopen en gebruik maken van 3G kunnen het verbruik verhogen;
5) Apps in de achtergrond die geen 3G gebruiken hebben weinig invloed op het accu verbruik;

6) Het maximale toegestaan vermogen in Europa, volgens EN 300 328, voor Wi-Fi is 100 mW (-20 dBm);
7) iPhones in die in de USA gekocht zijn voldoen niet aan de EN 300 328 norm, maar aan de FCC voorschriften en hebben een maximaal vermogen van 200 mW in Wi-Fi (Dit is illegaal in de EU) en verbruiken dus meer energie;

8) Gebruik dus Wi-Fi als het mogelijk is ipv. 3G;

9) Er is in Cydia een zeer goede oplossing, Auto3G. Auto3G kan zo ingesteld worden dat in stand-by mode van 3G naar GPRS omgeschakeld wordt, met minder verbruik als gevolg. Push berichten komen dan in GPRS binnen. Schakelt men de iPhone weer in gaat hij weer naar 3G.;
10) Auto3G schakelt ook naar GPRS als Wi-Fi actief is, weer met minder verbruik;

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 19-10-10 om 20:08. Reden: taelvauten
  #8  
Oud 19-10-10, 21:34
ChielvanIeperen ChielvanIeperen is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 42
Standaard

Bedankt. Ik heb zowiezo altijd 3G uitstaan omdat ik in een gebied woon waar bijna geen 3G dekking is en ik toch een snel Wi-Fi netwerk heb.. Toch op de een of andere manier, lijkt het alsof de batteriij gewoon sneller opgaat.. of moet dit nou echt tussen mn oren zitten?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone 3gs maar niet te jailbreaken of downgraden ronneke200 Jailbreak 4 08-07-10 01:59
iPhone: iPhone 3GS met MC model niet te jailbreaken? Yzord Jailbreak 106 21-03-10 22:35
3GS niet te jailbreaken: Kopen of niet? inzomnia Archief 1 20-02-10 23:14
Iphone 3GS 3.1.3 nu wel of niet te jailbreaken? anahari Archief 33 17-02-10 11:33
Applie iPhone 3GS jailbreaken lukt niet Bounkass Archief 1 20-09-09 14:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:06.