Melding ;De iphone iphone kan niet worden hersteld. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Heb net geprobeert met Iphone te jailbreaken maar helaas mislukt. Ik had de firmware gedownload. Beetje op de knopjes gedrukt zoals vermeld (power/home knop). ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Melding ;De iphone iphone kan niet worden hersteld.
Hee,
Heb net geprobeert met Iphone te jailbreaken maar helaas mislukt. Ik had de firmware gedownload. Beetje op de knopjes gedrukt zoals vermeld (power/home knop). Doe kabeltje erin, verbind 'm met itunes en krijg de error; De iphone iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. Dat gebeurt als ik dus Shift + restore doe en dan naar de nieuwe firmware zoek. En als ik dan me iphone dus aanzet krijg ik alleen maar het icoontje zien van itunes met een stekkertje. Wat moet ik nu doen? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je niet afhankelijk bent van een unlock hang je hem aan itunes druk je gewoon op herstellen en zet je er 4.1 op en dan ga je eerst inlezen over hoe jailbreaken moet en eventueel als je er niet uit komt een vraag stellen
[slaapmodus] |
|
|||
|
|||
Het is me eindelijk gelukt om me iphone te jailbreaken, kan dus slotje op.
|
|
||||
|
||||
//Slotje dan maar.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kan niet worden hersteld ? | RestlessIP | iPhone algemeen | 3 | 17-01-11 17:25 |
Mac OS X: iPhone 3GS kan niet worden geupdate/hersteld | Goldex | iTunes | 5 | 21-12-10 22:39 |
iphone 3gs kan niet worden hersteld via itunes??? | Erhan | iTunes | 7 | 07-10-09 17:45 |
Iphone kan niet hersteld worden, onbekende | rschilders | Archief | 2 | 12-04-09 01:43 |
iPhone kan niet worden hersteld (16:11) | i(Phone) | iPhone algemeen | 3 | 26-09-08 14:37 |
|
|