Ipad in DFu mode via Greenpois)n gaat niet door automatisch opstarten discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Ipad is aangesloten met de computer en Itunes staat openen. daarna volg ik de instructies van het scherm "please power off your device and ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad in DFu mode via Greenpois)n gaat niet door automatisch opstarten
Mijn Ipad is aangesloten met de computer en Itunes staat openen. daarna volg ik de instructies van het scherm "please power off your device and connect it to begin."
Als ik mijn Ipad uitzet en de kabel connect dan start de ipad automatisch op waardoor ik deze niet in de DFU mode krijg. Hoe dit op te lossen? Laatst gewijzigd door smike; 31-10-10 om 19:51. Reden: typfouten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Eerst kabel erin en dan power off?
|
|||
|
|||
Ja eerst kabel erin en dan power off. Daarna start de iPad weer automatisch op.
|
|
||||
|
||||
Zelfde probleem hier... Net geupdate naar 4.2.1 en hij wil niet in DFU Mode... De ipad blijft vanzelf opstarten als je hem uitgezet heb.
|
|
|||
|
|||
Eerst kabel in en dan uitzetten. Bij het indrukken van power gaat hij inderdaad ff aan. Jullie kunnen gewoon negeren daarna zit hij in de DFU mode
|
|
|||
|
|||
@daveku met welke jailbreak ben je bezig dan? Redsnow of greenpoison
@smike welke software versie heb je 3.2.2 of 4.2? |
|
||||
|
||||
Ja Wilde geen nieuw topic aanmaken. Maar gaat natuurlijk om redsnow voor 4.2.1
|
|
|||
|
|||
@smike welke softwareversie heb je? 3.2.2 of 4.2? Greenpoison werkt namelijk nog niet voor 4.2
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Jailbreak 10 tekens
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone start jailbreak ging goed maar na opstarten gaat de telefoon op recovery mode | ridouan | Jailbreak | 3 | 08-09-10 10:40 |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
Automatisch in DFU mode. | Mittt | iPhone algemeen | 6 | 29-03-10 00:38 |
Bij het opstarten van telefoon in DFU mode | jevousaime3 | Archief | 1 | 28-01-10 18:12 |
DFU mode door Zibri | groochy | Archief | 3 | 16-07-08 00:21 |
|
|