iTouch 3G jb discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik ben net nieuw op dit forum omdat ik al een tijdje een ipod touch 3g heb en deze wil jailbreaken. Maar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTouch 3G jb
Hallo allemaal
Ik ben net nieuw op dit forum omdat ik al een tijdje een ipod touch 3g heb en deze wil jailbreaken. Maar ik weet eigenlijk niet wat nou het voordeel is. Zou iemand mij dit kunnen uitleggen? En als ik mijn ipod zou jailbreaken, met welk programma is dat dan het beste? Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door daveym; 04-11-10 om 23:17. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het voordeel is dat je niet meer vast zit aan de vast de standaard software omgeving die Apple voor je gecreërd heeft. Je kunt meer aanpassingen doen aan de firmware en ook homebrew applicaties (die niet door Apple zijn goedgekeurd) installeren op je iDevice.
Als je firmware 4.1 hebt kun je je iDevice jailbreaken met Limera1n of Greenpo1son, net wat je leuk vind klinken .Jeroen |
|
||||
|
||||
Omdat deze (vaakgestelde) vraag is beantwoord en onze keuzehulp je verder kan helpen gaat hier een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: 3.1.3 3g itouch gedowngrade naar 3.1.2 2g itouch | erik1995 | Jailbreak | 3 | 04-08-10 21:48 |
Itouch | WillyD | iPhone algemeen | 6 | 12-01-10 22:14 |
Mac OS X: Video op me iTouch | psp2000sam | iTunes | 0 | 21-12-09 12:28 |
iPod touch: iTouch jailbreak | ptje | Jailbreak | 6 | 16-11-08 22:29 |
Itouch SDK | cheiz | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 19-04-08 13:42 |
|
|