iphone 3G 3.0 jailbreak en dan...???? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, ik heb een gejailbreakte en unlocked iphone 3G 8GB met 04.26.08 modemfirmware. Maar ik zou nu graag 4.1 firmware willen en deze jailbreaken en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3G 3.0 jailbreak en dan...????
Beste,
ik heb een gejailbreakte en unlocked iphone 3G 8GB met 04.26.08 modemfirmware. Maar ik zou nu graag 4.1 firmware willen en deze jailbreaken en unlocken zodat ik er een andere simkaart in kan steken. Ik heb al verscheidene forums afgelezen, ook hier, en zelfs wat engelstalig maar vind nergens toch een eenduidig antwoord. De ene zegt dat ja van 3.0 niet naar 4.1 kunt gaan en unlocken, andere zeggen dan van wel. Ik zou toch liever wat duidelijkheid hebben voor ik mijn iphone verknoei. THX |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet je iphone upgraden met ene custom firmware.
Die zal je baseband niet updaten en is je iphone gewoon te unlocken dmv jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Untethered Jailbreak en dan | Dantis | Jailbreak | 3 | 05-02-11 22:51 |
iPhone 3GS met FW 3.1.3 terugzetten naar 3.1.2 en dan jailbreak? | Reserved | Archief | 3 | 25-02-10 13:56 |
Downgrade en dan jailbreak | keesdr | Archief | 1 | 14-01-10 23:10 |
iPhone: Update naar 3.01 en dan jailbreak? | mastermark | Jailbreak | 20 | 31-08-09 09:12 |
|
|