Jailbreak hoe? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb een iphone 3g zwart 16 gb! Ik heb een kpn sim-kaart erin en mijn firmware is 4.1 Nu wil ik al een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak hoe?
Hoi,
ik heb een iphone 3g zwart 16 gb! Ik heb een kpn sim-kaart erin en mijn firmware is 4.1 Nu wil ik al een tijdje jailbreaken, maar steeds lukt het niet! Weet iemand een methode die werkt? misschien uit eigen ervaringen!! Heb al veel geprobeerd op dit forum, dus zeg niet dat ik niet heb gekeken en geprobeerd! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hi aardwortel, elders op het forum zijn diverse topics die het wel en wee van een jailbreak behandelen, compleet met handleiding. Ff zoeken en suc6.
|
|
||||
|
||||
Precies, er is meer dan genoeg info over te vinden op dit forum. Daarom gaat er voor nu een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Ipod Touch 3G MC Model 4.0 Jailbreak Hoe? | MatthewHoogendijk | Jailbreak | 3 | 31-03-13 16:38 |
iOS 4.0 jailbreak hoe? | Hollywoodthehell | Jailbreak apps en thema's | 6 | 02-12-10 20:27 |
hoe lang duurt jailbreak | sten123 | Archief | 1 | 30-12-09 22:48 |
Van jailbreak 3.0.1 naar os 3.1, hoe? | ThaKwizi | Archief | 22 | 09-11-09 11:28 |
hoe jailbreak ik mijn 3g 3.1? | jimvandijk | Archief | 1 | 29-09-09 12:05 |
|
|