iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/78245-jailbreak-voor-alle-idevices-ios4-2-redsn0w-verzameltopic.html)

Gilmarr 02-12-10 04:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berty (Bericht 609488)
Mooi ik geef je gelijk Gilmarr, begin er ook niet meer aan voordat er een untethered jailbreak is. Hij bleef hangen bij apple logo nadat ik bitesms had geinstalleerd. Ben nu via iTunes aan het herstellen.

Bert ben je er inmiddels uitgekomen de mijne heb ik gisteravond opgegeven? De mijne kan ik zelfs niet via itunes zien dat maakt het voor zo lastig. Ik moet maar afwachten. Misschien dat iemand hier een goeie uitleg kan geven..

Dagaloni 02-12-10 08:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMojo (Bericht 609500)
Ik heb tinyum 4.1 geprobeerd met tinyumb en Itunes ik krij fout 1601, nu start hij helemaal niet op, ik heb m aan redsnow gehangen, 4.1 gekozen +just thetered.. Nu is redsnow al klaar alleen op me iphone zie ik het logo van redsnow nog, en om de 4 seconden trilt mijn iphone..

Je moet ook 4.2.1 hebben ;) Want dat draai je toch?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilmarr (Bericht 609516)
Bert ben je er inmiddels uitgekomen de mijne heb ik gisteravond opgegeven? De mijne kan ik zelfs niet via itunes zien dat maakt het voor zo lastig. Ik moet maar afwachten. Misschien dat iemand hier een goeie uitleg kan geven..

Same problem here.

Radar 02-12-10 10:59

Ik heb een 3Gs met oude bootROM, geen unlock nodig.
Alles uitgevoerd volgens iClarified handleiding en zonder problemen ge-JB.
Alleen jammer dat MakeItMine het niet doet.....

ALK 02-12-10 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garth (Bericht 609506)
arrgh! ik heb nu 3 ipads, 2 iphone4 en 2 iphone3g gejailbreakt met de laatste redsnow en ze draaien allemaal top! zo moeilijk is het toch niet!?!?

Dus ik kan m'n iPad ook met redsn0w JB-en? gewoon op dezelfde manier als m'n iPhone? En is die dan tethered?

alfastra 02-12-10 13:06

Hallo mensen,

Ik vraag het hier ook nog maar eens. Ik heb een 3GS met 4.2.1 en nieuwe boot.
Ik wil hem jb en unlocken. Volgens het stappenplan moet ik eerst redsnow downloaden en deze in een (nieuw) mapje plaatsen. Vervolgens zou ik de firmware 4.2.1 moeten downloaden en deze in hetzelfde mapje plaatsen. Dat heb ik gedaan, maar dan is het een beetje onduidelijk wat ik daarna moet doen. Moet ik ze beide uitpakken? Zo ja, dat heb ik gedaan en open ik Redsnow. Die vraagt op een gegeven moment om op Browse te drukken waarna ik de firmware 4.2.1. moet aanklikken. Maar ik zie de firmware niet, terwijl hij wel in het mapje zit. Op de voorbeelden zie ik ook een wit soort dobbelsteen met de firmware naam, maar dat heb ik niet. WAT DOE IK FOUT. Ik werk met Alta Vista.

w1sper 02-12-10 18:12

kan er iemand mij helpen met het unlocken van mijn iphone 4 :(
ik heb hem al eens naar 4.1 per ongeluk geupdate via itunes. nu is ie volledig geblocked
kan iemand mij hiermee helpen. via m s n of anders . ik heb echt alles al afgelezen hier op dit forum , maar ben een leek in apple products :-p

Dagaloni 02-12-10 18:18

Je moet 'm jailbreak via Redsn0w. Download ipsw bestand van 4.2.1. Kies in Redsn0w ervoor om cydia te installeren. Als dat klaar is en je iPhone is opgestart en cydia is een wit icoontje dan moet je weer redsn0w gebruiken maar dan selecteer je just boot tethered selecteren ;)

dave1984 02-12-10 18:55

Mensen wie kan mij helpen met het jailbraiken van mijn iphone 3gs? Hij is uitgevallen en nu staat de lock er weer op. Ik heb zowe limera1n als blackra1n geprobeerd maar deze bieden geen oplossing. Ik heb geloof ik een 3.1 versie maar ik kan dat niet zien omdat me iphone dus op het herstel icoon staat.

Dagaloni 02-12-10 19:11

Heb je 'm een update gegeven? Zo nee zou je je iPhone moeten jailbreaken zoals je het altijd hebt gedaan.

dave1984 02-12-10 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dagaloni (Bericht 609776)
Heb je 'm een update gegeven? Zo nee zou je je iPhone moeten jailbreaken zoals je het altijd hebt gedaan.

Nee heb hem geen update gegeven maar rare is als ik via blackra1n of limera1n de jailbraike draai is dat ie blijft hangen en dan foutmelding geeft. Ben nu aan kijken of Spirit werkt

steves 02-12-10 21:28

Hallo heren (& misschien ook wel vrouwen?),..

ik heb een vraagje

De Jailbreak & unlock van 4.1 op mn iPhone 3G
maar sinds dit, doet de PUSH het niet meer :(

Pushdoctor via cydia & Pushfix 2.0,... daar werkt het niet mee ?

hoop dat iemand anders nog een oplossing heb.

w1sper 02-12-10 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dagaloni (Bericht 609753)
Je moet 'm jailbreak via Redsn0w. Download ipsw bestand van 4.2.1. Kies in Redsn0w ervoor om cydia te installeren. Als dat klaar is en je iPhone is opgestart en cydia is een wit icoontje dan moet je weer redsn0w gebruiken maar dan selecteer je just boot tethered selecteren ;)

kan je mij hierbij even helpen via internet ofzo, want mij lukt dat dus echt niet meer

alfastra 02-12-10 23:51

Ik heb nu het volgende probleem. Nadat ik Redsn0w opstart en de firmware via browse aanklik gaat hij lopen. Ik zet hem in de DFU mode. Volgens filmpjes en stappenplannen die ik lees zou hij moeten rebooten, maar ik krijg de melding "exploiting Limera 1n" en doet verder niets. Na ongeveer 30 seconden start de iPhone op. Iemand een idee wat er fout gaat?

berty 02-12-10 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilmarr (Bericht 609516)
Bert ben je er inmiddels uitgekomen de mijne heb ik gisteravond opgegeven? De mijne kan ik zelfs niet via itunes zien dat maakt het voor zo lastig. Ik moet maar afwachten. Misschien dat iemand hier een goeie uitleg kan geven..

Ik ben uiteindelijk met redsnow in de DFU mode gekomen, na een aantal keren met handen in het haar proberen. En toen kon ik hem gelukkig met iTunes herstellen, lukt dat bij jou niet?

berty 02-12-10 23:56

Ik ga wachten op de untethered jailbreak, weet iemand of die wordt verwacht voor de iPhone 4?

Dagaloni 03-12-10 07:35

Ik verwacht van wel. Ze hebben immers nog een exploit liggen die dieper in het systeem zit.

Gilmarr 03-12-10 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berty (Bericht 609941)
Ik ben uiteindelijk met redsnow in de DFU mode gekomen, na een aantal keren met handen in het haar proberen. En toen kon ik hem gelukkig met iTunes herstellen, lukt dat bij jou niet?

Bij is excact het zelfde gebeurt..Kon hem weer met Itunes herstellen.
Voorlopig blijf ik lekker weg van alle jailbreaks.

Zwikker 03-12-10 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sandertje18 (Bericht 610044)
ik ben deze iOS 4.2.1 helemaal zat daarom gisteren gedowngrad. ik wacht wel tot en een unthetered jailbreak uit komt. voor de mensen die ook willen downgraden alles over iPhone apps: iPhone iOS 4.2.1 downgraden succes

Bedankt voor de link. Een heldere uitleg, echter:
als ik de zip uitpak met de firmware waarnaar ik wil downgraden en selecteer met [shift] herstellen de map waarin de uitgepakte bestanden zich bevinden, dan kan ik geen bestand selecteren. Hierdoor gaat herstellen niet verder. Wat doe ik fout :confused:
Thx

laser558 03-12-10 11:37

Hallo allemaal, sinds een maand op jullie forum. Iphone geweldig apparaat! totdat je je Iphone verlliest. Via mijn profider 2e handsje gekregen. Gejailbraked, leest nu simkaart niet, gewacht op IOS 4.2 jailbrake gedaan, maar unlocken krijg ik niet voor elkaar, geen Wi-Fi verbinding, terwijl mijn zoon er vrolijk op los surft (PSP)wat nu!!!!

ballegooier 03-12-10 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door laser558 (Bericht 610072)
Hallo allemaal, sinds een maand op jullie forum. Iphone geweldig apparaat! totdat je je Iphone verlliest. Via mijn profider 2e handsje gekregen. Gejailbraked, leest nu simkaart niet, gewacht op IOS 4.2 jailbrake gedaan, maar unlocken krijg ik niet voor elkaar, geen Wi-Fi verbinding, terwijl mijn zoon er vrolijk op los surft (PSP)wat nu!!!!

??? Ik volg hier eigenlijk niets van, hoor. Wat wil je nou eigenlijk zeggen of vragen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:34.