iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/78245-jailbreak-voor-alle-idevices-ios4-2-redsn0w-verzameltopic.html)

floa1512 04-12-10 13:52

Hoi luitjes allemaal hier ff een Vraagje ,
Hopelijk is dit hier nog niet behandelt.
Is er hier iemand die er meer van weet of ook het zelfde mee heeft gemaakt ?
Ik heb een iPad Wi-Fi en als ik hem heb gejailbreakt met redsn0w 0.9.6. b5 loopt hij vast als hij moet rebooten.
Ik zie dan een de appel en daarna de spinning weel er tussendoor en dan weer een herhaling daarvan.
De iPad krijg ik dan niet normaal uit of aan en iTunes ziet hem dan ook niet.
Met een harde reset het zelfde verhaal.
Ik zet hem dan in dfu mode en herstel hem dan weer in iTunes.
Weer gejailbreakt en ja hoor Same sh.t.
Dit heb ik reeds een par keer geprobeerd met het zelfde resultaat.
Is er hier een softer in de zaal , laat dan aub ff weten waar ik aan moet sleutelen.

Dat ik heb na elk reboot aan de pc moet hangen boeit me niet, het zij zo voor nu.

Vast bedankt vrgr

milan13 04-12-10 13:55

@semmie

de originele FW of custom??

floa1512 04-12-10 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door milan13 (Bericht 610430)
Ik heb hier nog een 3Gs liggen(oude bootrom) en wil m jailbreaken met Redsn0w, nu gaat alles goed totdat ie in reboot gaat... Krijg ik iedere keer in mn beeld dat redsn0w niet meer werkt.. Iemand hier ervaring mee of een oplossing??

Gebruik je dan wel de laaste beta ?
Redsn0w 0.9.6.b5

milan13 04-12-10 13:58

Ja gebruik de laatste versie van Redsn0w... net 1 sec geleden weer geprobeerd,maar weer tzelfde liedje...:mad:

gebruik windows vista en heb m ook in de xp compatibility uitgevoerd...
en dan blijft t scherm constant hangen op downloading jailbreak data....

floa1512 04-12-10 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door milan13 (Bericht 610440)
Ja gebruik de laatste versie van Redsn0w... net 1 sec geleden weer geprobeerd,maar weer tzelfde liedje...:mad:

gebruik windows vista en heb m ook in de xp compatibility uitgevoerd...
en dan blijft t scherm constant hangen op downloading jailbreak data....

O heb ik ook een paar keer gehad.
Gewoon nog een keer doen.
Dat gaat lukken. Bij mij kwam ik doordat ik bij het jailbreaken de knopje (home/power) niet goed bediende.
Dus hou daar rekening mee dan komt het goed.
Suc6 ;)

milan13 04-12-10 14:09

een paar keer ,of net als ik al 6 x... hij staat wel steeds goed in de dfu mode... dat is t gekke..

maar heb je t met custom of originele fw gedaan?

Nou t is uiteindelijk gelukt,op mn windows desktop liep redsn0w de hele tijd vast,maar op mn macbook pro lukte t in 1x!!!! lang leve mac osx!!!!

miriam86 04-12-10 18:15

hai,
ik heb een vraagje, ik heb eergistere de iphone 4 gekocht. nu schijnt het dat deze is gejailbreaked voordat ik hem kocht. mijn telefoon doet het niet. wat zou ik hieraan kunnen doen?
groetjes miriam

ronaldokloos 04-12-10 19:50

[QUOTE=milan13;610440]Ja gebruik de laatste versie van Redsn0w... net 1 sec geleden weer geprobeerd,maar weer tzelfde liedje...:mad:

gebruik windows vista en heb m ook in de xp compatibility uitgevoerd...
en dan blijft t scherm constant hangen op downloading jailbreak data....[/QUO

floa1512 04-12-10 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door miriam86 (Bericht 610533)
hai,
ik heb een vraagje, ik heb eergistere de iphone 4 gekocht. nu schijnt het dat deze is gejailbreaked voordat ik hem kocht. mijn telefoon doet het niet. wat zou ik hieraan kunnen doen?
groetjes miriam

Als je toevallig een t-mobile sim hebt dan is het gewoon activeren in iTunes.
Anders wordt het waarschijnlijk wachten tot er een unlock daarvoor beschikbaar komt.
Zag je trouwens voor het kopen niet dat het gejailbreakt was?

marcelkraan 05-12-10 06:23

Ik had en week geleden mijn iPhone4 gedaan en de jailbreak werkte prima. alleen deed Cydia het niet... ook Openssh stond niet aan, dus geen idee hoe ik cydia aan de praat moest krijgen? telnet stond ook uit

Ramo 05-12-10 09:29

Hallo , ik heb een iphone 4 deze is gejailbreakt met Limerain 4.1. Nu wil ik graag mijn iphone updaten naar 4.2.1 maar wil mijn jailbreak behouden.
Moet ik dan via Itunes updaten en blijft mijn baseband dan hetzelfde

marcelkraan 05-12-10 09:33

ultrasn0w is ook uit voor deze.
je kan updaten met behoud via tiny unbrella

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ramo (Bericht 610671)
Hallo , ik heb een iphone 4 deze is gejailbreakt met Limerain 4.1. Nu wil ik graag mijn iphone updaten naar 4.2.1 maar wil mijn jailbreak behouden.
Moet ik dan via Itunes updaten en blijft mijn baseband dan hetzelfde


Dagaloni 05-12-10 11:44

Iedereen die een iPhone 4 heeft, wacht met updaten naar 4.2.1. Er zijn al teveel mensen die dan foutcode 1013 krijgen en niks meer aan hun iPhone hebben. Daar hoef je niet eens voor te jailbreaken, gewoon legaal updaten is voldoende voor foutcode 1013. ;)

menno000 05-12-10 11:55

Om het probleem van de 1013 aan te pakken
moet je dit eens controleren

ik heb dit gewist: #127.0.0.1 gs.apple.com

en hier vind je de hostfile C:\Windows\System32\drivers\etc

en dan werkt het wel.

suc6

Guest-20191103144301 05-12-10 13:21

ik begrijp het niet helemaal, kan ik mijn ipod touch 2g mc model jailbreaken met redsn0w op firmware 4.1? en gaat dit dan ook echt werken?

MVG Tom

JaytB 05-12-10 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Biancaatje (Bericht 610827)
Iemand hier toevallig een antwoord op?

Als je hem koopt, heb je dit probleem niet. Sorry hoor, misschien begrijp ik je verkeerd, maar je vraagt hier nu echt toch niet om raad om je illegale software te kunnen installeren?

Dagaloni 05-12-10 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door menno000 (Bericht 610721)
Om het probleem van de 1013 aan te pakken
moet je dit eens controleren

ik heb dit gewist: #127.0.0.1 gs.apple.com

en hier vind je de hostfile C:\Windows\System32\drivers\etc

en dan werkt het wel.

suc6

Laat je dan de fake server van saurik wel staan?

Dagaloni 05-12-10 16:08

Iedereen die hetzelfde probleem had als ik. Het is heel makkelijk op te lossen. Zorg dat je je iPhone in recovery mode zet (niet DFU!) en zorg dat je 4.1 installeert (alt (mac) of shift (windows) + herstellen en selecteer dan je gedownloade 4.1 ipsw bestand voor jou iDevice). Dan krijg je foutmelding 1015 en gaat je iPhone weer in recovery mode. Maar als het goed is zie je het oude iTunes logo! Dat is goed nieuws, haal 'm uit recoverymode via tinyumbrelle of RECboot. Nu heb je je iPHone lekker draaien op 4.1. Nadeel is wel dat je niet kan update naar 4.2 (dan krijg je dezelfde fout weer) en je kan ook niet een backup terugzetten omdat die van 4.2 is.

Maar iig je iPhone doet het weer!

arttext 05-12-10 17:25

Ik kan me vergissen, maar voor zover ik kan zien is er nog geen custom firmware JB voor 4.2 met behoud van baseband voorhanden voor windows,klopt? Ik heb zowel 3.2 als 4.1 (sn0wbreeze_iPhone 3GS-4.1.ipsw) ge JB'd zonder problemen, maar om nu zelf een custom FW te gaan maken gaat me weer iets te ver. En zelfs al zou ik het willen, Sn0wbreeze 2.1 werkt niet met iOS 4.2.1. En ik wil niet JB'n zonder mijn baseband te behouden. Suggesties?

Bartjex88 05-12-10 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arttext (Bericht 610878)
Ik kan me vergissen, maar voor zover ik kan zien is er nog geen custom firmware JB voor 4.2 met behoud van baseband voorhanden voor windows,klopt? Ik heb zowel 3.2 als 4.1 (sn0wbreeze_iPhone 3GS-4.1.ipsw) ge JB'd zonder problemen, maar om nu zelf een custom FW te gaan maken gaat me weer iets te ver. En zelfs al zou ik het willen, Sn0wbreeze 2.1 werkt niet met iOS 4.2.1. En ik wil niet JB'n zonder mijn baseband te behouden. Suggesties?

Nop denk het niet, moet er ook eentje hebben voor de 3GS Old Bootrom


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:27.