iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/78245-jailbreak-voor-alle-idevices-ios4-2-redsn0w-verzameltopic.html)

Matisto25 18-01-11 23:56

weet iemand of je als je je iphone jailbreakt via tethered methode je hem later wanneer untether methode uitkomt hem dan erover kan jailbreaken ?

mvveelen 19-01-11 07:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Matisto25 (Bericht 629974)
weet iemand of je als je je iphone jailbreakt via tethered methode je hem later wanneer untether methode uitkomt hem dan erover kan jailbreaken ?

Denk dat niemand dat nog weet uit ervaring. Hooguit dmv. gissen. Maar het lijkt me sterk dat dit niet zou kunnen. En anders herstel je je iPhone nadat je een goede reservekopie hebt aangemaakt en jailbreak je 'm daarna met de nog-te-releasen jailbreaktool. Klaar toch :-) ?

Ronald078 19-01-11 09:28

Ik heb hier nog een probleempje, gister een unlocked Iphone 4 gehaald ter vervanging van mijn Iphone 3G. Hier staat modemfirmware 03.10.01 en firmware 4.2.1 op en deze moet zeker de komende 3 maanden intact blijven tot mijn nieuwe abbo in gaat. Maar ik wil graag mijn iphone jailbreaken want ik mis na 1 dag al mijn SBSettings en dergelijke.

Welke jailbreak kan ik gebruiken om mijn iphone unlocked te houden maar wel te jailbreaken?

iWiefring 19-01-11 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RKDE89 (Bericht 629958)
misschien een domme vraag maar hoe zet je in windows vista de Windows xp compatibiliteits mode, voor redsnow.

Rechtermuisknop op de .exe en dan eigenschappen. Vervolgens kun je de compabiliteitsmodus aanpassen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ronald078 (Bericht 630033)
Ik heb hier nog een probleempje, gister een unlocked Iphone 4 gehaald ter vervanging van mijn Iphone 3G. Hier staat modemfirmware 03.10.01 en firmware 4.2.1 op en deze moet zeker de komende 3 maanden intact blijven tot mijn nieuwe abbo in gaat. Maar ik wil graag mijn iphone jailbreaken want ik mis na 1 dag al mijn SBSettings en dergelijke.

Welke jailbreak kan ik gebruiken om mijn iphone unlocked te houden maar wel te jailbreaken?

Als ie zonder jailbreak unlocked is blijft deze ook unlocked, dus je kunt gewoon jailbreaken want je bent niet afhankelijk van een unlock, maar je moet hem dan nog wel tethered booten, of je wacht ff op de untethered die waarschijnlijk 10 februari komt.

Ronald078 19-01-11 12:55

Ok dat is duidelijk, als ik Redsn0w versie 9.6RC8 draai zou ik zonder problemen tethered kunnen jailbreaken en nog steeds mijn unlock behouden.

iWiefring 19-01-11 12:59

Als je zonder jailbreak al andere kaartjes erin kunt doen dan is het zeker dat hij unlocked is, dus kun je gewoon jailbreaken met behoud van de unlock.

bar070 19-01-11 14:45

hallo,
ik bergrijp iets niet, als ik redsnow opstart vraagt naar de ispw, als ik dan browse, en mijn opgeslagen ipsw aanklik herkent redsn0w deze niet. wat kan t probleem zijn?

thimojacobs 19-01-11 16:55

Ik probeer mijn ipod touch 2g (mc) te jailbreaken.
Ik heb hem al geüpdatet naar 4.2.1
Maar als ik dan de ispw open, dan vraagt redsn0w 0.9.6b4 of het een mc-model is.
Dan klik ik op ja, en dan zegt redsn0w dat het niet werkt met die versie.

Weet iemand wat ik dan moet doen?

iWiefring 19-01-11 17:17

Wachten is mijn antwoord, als je niet op mij vertrouwd? Dan probeer je het met een paar andere experts. Want ik weet het niet 100% zeker.

thimojacobs 19-01-11 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 630216)
Wachten is mijn antwoord, als je niet op mij vertrouwd? Dan probeer je het met een paar andere experts. Want ik weet het niet 100% zeker.

hahaha, jaaa iets anders kan ik ook niet doen.
maar bedankt!

Overlord 20-01-11 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 630037)
Rechtermuisknop op de .exe en dan eigenschappen. Vervolgens kun je de compabiliteitsmodus aanpassen.



Als ie zonder jailbreak unlocked is blijft deze ook unlocked, dus je kunt gewoon jailbreaken want je bent niet afhankelijk van een unlock, maar je moet hem dan nog wel tethered booten, of je wacht ff op de untethered die waarschijnlijk 10 februari komt.

Volgens welke bron heb je die datum van 10 februari?

rinke 20-01-11 19:32

Hoi mensen! Sinds een kleine week m'n iPhone 4 gejailbreakd en ben er erg blij mee! Heb er een tijdje over gedaan en heb rare dingen meegemaakt als het verdwijnen v FaceTime etc.. Na opnieuw jailbreaken is alles top! MAAR: volgens mij doen m'n push notificaties het niet meer.. In al die jaren nog niet meegemaakt? Ik vind er ook bijna niks over op internet. Heb eigenlijk geen zin meer om opnieuw te jailbreaken.. Wie heeft hier wel eens van gehoord? Push wel ingeschakeld bij div Apps, komt er nooit meer 1op t scherm terwijl er genoeg gelegenheden zijn geweest.. ??? Gr. Rinke

iWiefring 20-01-11 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Overlord (Bericht 630416)
Volgens welke bron heb je die datum van 10 februari?

10 Februari of later hè (!).
En die bron, is iphoneclub.nl! :D

iWiefring 20-01-11 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rinke (Bericht 630699)
Hoi mensen! Sinds een kleine week m'n iPhone 4 gejailbreakd en ben er erg blij mee! Heb er een tijdje over gedaan en heb rare dingen meegemaakt als het verdwijnen v FaceTime etc.. Na opnieuw jailbreaken is alles top! MAAR: volgens mij doen m'n push notificaties het niet meer.. In al die jaren nog niet meegemaakt? Ik vind er ook bijna niks over op internet. Heb eigenlijk geen zin meer om opnieuw te jailbreaken.. Wie heeft hier wel eens van gehoord? Push wel ingeschakeld bij div Apps, komt er nooit meer 1op t scherm terwijl er genoeg gelegenheden zijn geweest.. ??? Gr. Rinke

Push fix..?

rinke 20-01-11 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 630702)
Push fix..?

Push fix is niet meer in cydia te vinden? Had ik ook al gezocht.. Is vlgns mij ook al heel oud? Iemand een andere optie?

Overlord 21-01-11 01:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rinke (Bericht 630718)
Push fix is niet meer in cydia te vinden? Had ik ook al gezocht.. Is vlgns mij ook al heel oud? Iemand een andere optie?

Opnieuw proberen...kan perfect zijn dat er iets fout ging.
Vergeet ook niet dat de jailbreaks altijd mogelijke gevaren inhoudt...
Bij sommigen werkte push wel, anderen niet.
Deze keer ook zijn er mensen geweest die geen gps meer hadden terwijl anderen er geen problemen mee hadden...
Ik bedoel maar...

Ik heb nu 4.2.1 tethered op mijn Ipad en tot nu is hij 2 keer "uitgevallen" en moest ik hem opnieuw opstarten via pc terwijl ik zeker weet dat hij nog genoeg batterij had...

Spacekees 21-01-11 11:40

Waarom herkend Redsn0w mijn i4 niet meer in DFU mode?

Ik gebruik versie 0.9.6b4.

mvveelen 21-01-11 12:15

Waarom gebruik je die versie en niet een recentere eigenlijk?

Spacekees 21-01-11 12:16

Is die er dan? Dat wist ik niet. Even proberen.

mvveelen 21-01-11 12:20

Ja, ik heb rc8 gebruikt voor m'n iPad:

https://sites.google.com/a/iphone-de...edirects=0&d=1


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:45.