iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/78245-jailbreak-voor-alle-idevices-ios4-2-redsn0w-verzameltopic.html)

mulderslag 28-11-10 00:42

Is je dus wel gelukt, nu nog een bestandje toevoegen, ik ben bang dat dit hier niet geplaatst mag worden.....ik stuur je wel een PB

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door menno000 (Bericht 606456)
Ik probeer al de hele avond mijn Iphone 4 met 4.2.1 te JB maar het lukt mij maar niet.
ik heb ondertussen we Cyndia met lockscreen werkend maar een appje installeren ho maar.
iemand ideeën?


Gielk 28-11-10 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iRobin (Bericht 606471)
Iemand anders ook last van het feit dat wanneer je de volume buttons gebruikt de iPhone naar Safe Mode springt?

Je hebt zeker ook bite sms er opstaan ? Die is nog niet klaar voor 4.2.1 dus als je die volume knop gebruikt kun je snel sms sturen door die functie loopt hij dis naar safe mode =(

Denneke 28-11-10 11:06

Miss een hele domme vraag maar moet je je iphone nu eerst herstellen naar 4.2.1? En vervolgens pas via redsnow jailbreaken?

Ik had het namelijk op 4.1 redsnow gestart, ipsw van 4.2.1 gelokaliseerd en alles klaar... Maar staat nog steeds 4.1 op. Nu vermoed ik zelf al dat ik em eerst zelf moet updaten naar 4.2.1 maar eerst even vragen voor de zekerheid! ;)

Heb oude 3gs.

thx!

Denneke 28-11-10 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 606164)
Ach, het hangt er maar net van af wat je gebruikt.

Bij mij werkt alles wat ik gebruik (maar dat is niet veel).

De community houdt hier bij wat wel/niet werkt:

http://blog.iphone-dev.org/ipad-jb-list

Nice! Is dit er ook voor 4.1? Heb een Apple TV 2G.

thx

crazy-chriss 28-11-10 11:33

iemand al ervaring met het unlocken van BB 05.14.02?

weet iemand of dit al mogelijk is?

het gaat om een iphone 3g usa fw 4.1
niet te unlocken...

XIII 28-11-10 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denneke (Bericht 606544)
Nice! Is dit er ook voor 4.1?

Geloof van niet, maar weet het niet zeker.

Denneke 28-11-10 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 606635)
Geloof van niet, maar weet het niet zeker.


Ok, bedankt

Zou je ook nog op mijn post daarboven kunnen reageren? (A)

Spoke 28-11-10 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denneke (Bericht 606543)
Miss een hele domme vraag maar moet je je iphone nu eerst herstellen naar 4.2.1? En vervolgens pas via redsnow jailbreaken?

Ik had het namelijk op 4.1 redsnow gestart, ipsw van 4.2.1 gelokaliseerd en alles klaar... Maar staat nog steeds 4.1 op. Nu vermoed ik zelf al dat ik em eerst zelf moet updaten naar 4.2.1 maar eerst even vragen voor de zekerheid! ;)

Heb oude 3gs.

thx!

Eerst updaten naar 4.2.1 en dan redsnow gebruiken.

iRobin 28-11-10 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gielk (Bericht 606493)
Je hebt zeker ook bite sms er opstaan ? Die is nog niet klaar voor 4.2.1 dus als je die volume knop gebruikt kun je snel sms sturen door die functie loopt hij dis naar safe mode =(

Ja klopt, dat is het inderdaad ook denk ik.
Bedankt! Dan maar wachten op een update van biteSMS.

borgqueenx 28-11-10 15:57

ik heb mijn ipad geupdate naar 4.2.1 maar hij blijft in recovery hangen. uit recovery schoppen met tinyumbrella helpt ook niet. Zonder jailbreak. nu heb ik redsnow eroverheen gegooit, cydia ermee geinstalleert maar blijft in recovery!

wolf66 28-11-10 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wolf66 (Bericht 606253)
hallo mensen ik heb een vraag

ik heb net mijn iphone 4 4.1 shsh opgeslagen SHSH-gegevens opslaan - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touchzoals het hier staat.

kan ik gewoon vanuit gaan dat het gelukt is ??? want bij mijn documenten staat er een map met daarin SHSH-bestanden ,BAK-bestanden ,.known_devices allemaal 60 kb

Iemand een idee of het gelukt is of niet ?????????

ronaldokloos 28-11-10 17:18

heb net mijn iphone 3 GS geupdate naar 4.2.1. new bootrom ,modem firmware 05.15.04.
en tethered-jailbreak met redsn0w gelukt

Denneke 28-11-10 18:07

Mn 3gs net zonder problemen geupdate en gejailbreakt. Maar Tijdens het terugzetten van reservekopie ging de kabel er per ongeluk uit. Als ik hem nu weer aansluit zegt hij dat hij gesynchroniseerd is. Maar er staat niks van mij op zoals nummer, apps etc.

Als ik reservekopie wil terugzetten is de tijd ook later, hij heeft dus nog een keer de 'lege' versie over de goede gesynchroniseerd. Kan ik nu toch nog terug naar vanmiddag met mijn gegevens.

Ik heb nu een reservekopie van oktober terug gezet maja die is ook al zo verouderd.

Excellent 28-11-10 18:39

Hey gasten,

Ik snap er niets van:

iPhone 3GS met new bootrom geupdate naar 4.2.1.
Redsnow gedownload, en IPSW 4.2.1 geselecteerd, Cydia install only,
reboot, en dan doet Cydia het niet. alleen een wit pictogram wat meteen sluit als ik het probeer te openen.

Wat doe ik verkeerd?

Scooter 28-11-10 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Excellent (Bericht 606786)
Hey gasten,

Ik snap er niets van:

iPhone 3GS met new bootrom geupdate naar 4.2.1.
Redsnow gedownload, en IPSW 4.2.1 geselecteerd, Cydia install only,
reboot, en dan doet Cydia het niet. alleen een wit pictogram wat meteen sluit als ik het probeer te openen.

Wat doe ik verkeerd?

had ik ook heb dan maar opnieuw reset gedaan en zal wel wachten tot er een deftigere manier uitkomt

Excellent 28-11-10 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 606790)
had ik ook heb dan maar opnieuw reset gedaan en zal wel wachten tot er een deftigere manier uitkomt

Hmz dat is mooi balen dan, want heb jailbreak wel nodig.

robbedoeske 28-11-10 19:00

Lezen mensen,dat is nou tethered!

Excellent 28-11-10 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robbedoeske (Bericht 606794)
Lezen mensen,dat is nou tethered!

Sry kerel, ik heb nog nooit zoveel gelezen als vandaag. Kun je me een linkje geven waarmee ik dit probleem kan oplossen?

mulderslag 28-11-10 19:18

Redsnow moet je 2 keer uitvoeren.

1e. keer Install Cydia.
2e. keer just boot tethered right now.

Vervolgens werkt cydia wel!!

Scooter 28-11-10 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mulderslag (Bericht 606806)
Redsnow moet je 2 keer uitvoeren.

1e. keer Install Cydia.
2e. keer just boot tethered right now.

Vervolgens werkt cydia wel!!

Thanks gelukt nu:cool:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:48.