iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/78245-jailbreak-voor-alle-idevices-ios4-2-redsn0w-verzameltopic.html)

mike941 24-11-10 17:37

heeey ik heb net voor de 4 of 5 keer mijn iphone 3G gejailbreakt en alles werkt goed alleen als ik in een aplicatie zit eender de welke en ik krijg een bericht dan heb je 2 keuzes ofwel druk je op sluit of op beantwoord als ik op beantwoord druk dan slaagt hij tilt en crashed hij !!!! iemand met het zelfde probleem of iemand een oplossing ?

robbedoeske 24-11-10 19:07

Probeer te Jailbreaken,maar de Phone blijft hangen op "downloading jailbreak data"
en Redsnow geeft aan uploading ramdisk,hoelang duurt dit eigenlijk?

FridgeNL 24-11-10 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robbedoeske (Bericht 604888)
Probeer te Jailbreaken,maar de Phone blijft hangen op "downloading jailbreak data"
en Redsnow geeft aan uploading ramdisk,hoelang duurt dit eigenlijk?

Ik had hetzelfde probleem, en opeens werkte het wel maar weet niet precies wat het geweest was want had verschillende dingen gedaan...
Ik had redsn0w opnieuw gedownload en wat services van iTunes uitgeschakeld via taakbeheer van windows. Gebruik zelf geen linux maar services uitschakelen zal ook ongetwijfeld ergens kunnen?

robbedoeske 24-11-10 19:34

De Jailbreak doe ik onder windows 7,zal es zien of ik iets uit kan zetten

Gielk 24-11-10 20:10

WHAT
Ik heb een model : MC605DN :(
zeker niet te jailbreaken HELP :O HELP :(

markjan 24-11-10 20:11

ik heb een iphone 3gs met nu nog 4.1 moet ik dan shsh opslaan voor als ik 4.2.1 wil jailbreaken? ik wil wel graag een untethered jailbreak, unlock hoeft niet want hij is van vodafone. ik heb ook nog een ipad daar staat nu al 4.2.1 op, kan ik die straks ook untethered jailbreaken? want heb daar geen shsh gegevens opgeslagen( of heb je dat niet op de ipad)?
alvast bedankt!!:D

XIII 24-11-10 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robin026 (Bericht 604833)
Is het nou mogelijk om mijn iPhone 3GS New Bootrom, Firmware 4.2.1 untethered te jailbreaken?

Nee; zie 1e post...

Roccade 24-11-10 20:51

alles volgens instructies gedaan, maar blijft hangen op; exploiting with limera 1n.

Iphone start vervolgens gewoon op en vraagt om password

wat nu?

FridgeNL 24-11-10 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roccade (Bericht 604996)
limera 1n.

Je bedoeld redsn0w? anders zit je in het verkeerde topic ;)

Roccade 24-11-10 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 605006)
Je bedoeld redsn0w? anders zit je in het verkeerde topic ;)


Ik heb redsn0w gedownload, moet dat firmware bestand aanklikken en iphon in UDF mode zetten. Hierna begint jailbreak, echter blijf hij hangen bij die melding. krijg deze melding overigens op mijn windows pc waarop redsn0w is geinstalleerd

Roccade 24-11-10 21:21

bljkbaar had ik itunes per ongelijk afgesloten.
Inmiddels is hij aan het jailbreaken :)

tethred, houdt dit in dat ik iedere keer bij een reboot hem aan mijn pc moet hangen :(

Datamonster 24-11-10 21:35

Ja dat betekend tethered alleen opstarten met pc en als tweaks uit cydia erop zet die aan spring board of commcenter hangen je een Apple logo krijgt wees dus voorzichtig:d

Roccade 24-11-10 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Datamonster (Bericht 605036)
Ja dat betekend tethered alleen opstarten met pc en als tweaks uit cydia erop zet die aan spring board of commcenter hangen je een Apple logo krijgt wees dus voorzichtig:d

WAARDELOOS zeg!

robbedoeske 24-11-10 23:14

idd waardeloos,Jailbreak hier inmiddels ook gelukt,om de een of andere reden werdt itunes steeds afgesloten,en dan lukt het niet. Maar dat tethered opstarten is wel zeer irritant,en als sbsettings erop staat dan wil hij alleen maar meer tethered opstarten,anders kijk je tegen een appeltje aan...

mulderslag 25-11-10 00:42

Ik heb een Iphone 4 versie 4.2.1 (8C148) modemfirmware 03.10.01

Ik heb via redsnow een jealbreak geprobeerd, alles verliep goed.
Ik heb nu Cydia op mijn iphone (witte icoon.
Hij start alleen niet op, wat doe ik fout.

(ik zie door de bomen het bos niet meer, graag uw hulp hierbij

garth 25-11-10 01:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mulderslag (Bericht 605103)
Ik heb een Iphone 4 versie 4.2.1 (8C148) modemfirmware 03.10.01

Ik heb via redsnow een jealbreak geprobeerd, alles verliep goed.
Ik heb nu Cydia op mijn iphone (witte icoon.
Hij start alleen niet op, wat doe ik fout.

(ik zie door de bomen het bos niet meer, graag uw hulp hierbij

doe is lezen wat TETHERED en UNTETHERED inhoud!

anyway je moet als je opnieuw wilt opstrarten connecten met usb kabel aan je windows/mac bak dan redsnow opnieuw opstarten en just boot tethered aanvinken....
je moet dan weer het proces van Jben doorlopen DFU mode etc je zal nu zien dat je een ananasje krijgt op je scherm en je device komt wel tot leven....

mulderslag 25-11-10 10:31

Hartelijk dank voor deze duidelijke uitleg, het werkt!!

Roccade 25-11-10 11:07

iPhone gerestored.
Ik wacht wel op de UBtethered jailbreak. Want de terhered is echt waardeloos!

VerCouter 25-11-10 12:00

Zo, ik heb mij ipad met fe 4.2.1 ge-jbt, easy mode, cydia werkt ook. gewoon installen, reboot via redsn0w en dan tether opstarten, cydia openen en dan de updates doen, dan weer rebooten met redsn0w en klaar. werkt als een zonnetje.. vragen? pm me

Delvenaartje 25-11-10 12:25

Heeft iemand enig idee wanneer de unthetered-jailbreak gaat komen voor de iPhone 4?
Een vriend van mij zei vanmorgen dat 't een kwestie van een paar dagen is..?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:56.