Custom rom 4.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij helpen aan een custom rom ios 4.2 voor de iphone 4.. Of heeft er iemand een link naar een fileuploadsite??? Ik zit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Custom rom 4.2
Kan iemand mij helpen aan een custom rom ios 4.2 voor de iphone 4..
Of heeft er iemand een link naar een fileuploadsite??? Ik zit nu op ios 4.1 -Met cydia -Zonder custom logo's -Met behoud van baseband -Untethered Alvast bedankt Laatst gewijzigd door rohlenforst; 24-11-10 om 12:09. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
mooie vraag..
Dat is een goede vraag, Ik zou dat ook graag willen voor de Iphone 4, os4.2
Hou me op de hoogte.. |
|
||||
|
||||
Pas eerst je gegevens even aan..
iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 4.1] [Jailbreak: Ja] Windows Maar die komen wel zodra er untetherd mogelijk is.. |
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
En zoals daar al geantwoord: 4.2.1 custom firmware kan (i.h.a.) momenteel niet. //Slotje
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet | bruut | Jailbreak | 2 | 01-11-10 10:27 |
iPhone: Custom 4.0.2 ? | nmgn1978 | Jailbreak | 11 | 10-09-10 14:59 |
iPhone: Iphone 3gs MC rom, 3.1.2 -> 4.0.1 (kom er niet meer uit) | kilzone | Jailbreak | 24 | 27-07-10 15:46 |
jailbreak 3GS met nieuwe Boot-Rom | lowres | Archief | 1 | 01-11-09 13:33 |
Nes Rom;s Spellen | jorishetbengeltje | Archief | 2 | 14-02-08 10:23 |
|
|