Allen,
Ik kom niet erg verder op het moment.. Ik ben voor een maatje een iphone 3g op 4.2.1 aan t jailbreaken. Staat BB 06.15.00 op. (al eerder gejailbreaked dus, komt via marktplaats) Nu is het echter zo dat ik de 4.2.1 erop heb, de jailbreak heb doorlopen MAAR geen provider meer in beeld krijg boven in. WAT NU??? |
Tevens laad Cydia ook niet, zodat ik Ultrasn0w kan toevoegen..
|
Hallo,
ik heb greenpois0n gedownload en alle instructies gevolgd maar er kwam nix, hij ging alleen aan en toen moest ik hem opnieuw opstarten heb ik gedaan maar er kwam nix please HELP me! :( |
links bij zoeken ook niks als je green intypt... anders opnieuw jb uitvoeren
|
Jailbreak 3 Gs
Hallo
wat mijn niet geheel duidelijk is als je met redsnow gaat jail breaken komt deze met een waarschuwing over serienumers mijn serie nummer begint met 82947 en heb nu versie 4.2.1 baseband (modelfimware) is 05-15-04 Kan ik jaibreaken met redsnow? en moet ik eerst updaten met itunes naar de laaste versie.? hoop dat iemand me op weg kan helpen. alvast dank |
Waarom redsnow?
Jailbreaken met greenpois0n iPhone 3GS zowel met de oude als de nieuwe bootrom
|
Mijn toestel heeft al een jailbreak he.
ik wilde gaan update 4.3.3 kan je daarna gewoon weer green poision gebruiken? heb al die tijd gedacht dat dat aleen voor de oudere versie was 4.2.1 heb ik met greenpoision gejailbreakt Ik hoor het van je? alvast weer bedankt |
Citaat:
Kun je a.u.b. verder gaan in het topic over 4.3.3? |
Citaat:
3gs 4.2.1 als die goed draait zou ik persoonlijk niet updaten. persoonlijk vindt ik de 3gs lekkerst met 4.1 limera1n jailbraik. als je daarboven komt beginnen de klachten. spontaan restart/batterij duur etc etc 4.3 trekt veel te veel aan een 3gs |
Gebruik hier 2 iPhone's 3gs en een 3g.
De 3g staat op 3.1.3 en de 3gs op 4.0.1 wat zijn de beste updates voor deze iPhone's Een Jailbreak is echter hier wel bij noodzakelijk. |
Mijn ervaring is dat de 3gs het lekkerst op 4.1 draait dan met limera1n jb uitvoeren. en 3g op 4.0.1 hoger zou ik niet gaan.
|
probleem met greenpoison.
Hoi iedereen, moeilijk vraagje denk ik. Ik heb een amerikaanse iphone 4 overgenomen van iemand en deze was gejailbreaked. Om die te kunnen unlocken moest ik deze restore doen naar 4.2.1. Dat ging niet dus heb ik cydia eraf gegooid zodat ik kon unlocken. Dat is gelukt, maar nu wil ik terug jailbreaken. Geprobeerd met greenpoison maar dat mislukt telkens. (iets van user file niet gevonden. giving up). Hoe kan ik nu Cydia er terug opkrijgen. Ik denk dat het toestel nog wel gejailbreaked is maar cydia is eraf en er staat ook geen loader op.
Thx voor ieder idee. Greetz, jan109 |
een 3g, met 4.2.1 maar Greenpois0n werkt niet. Redsnow's link werkt niet meer?
|
redsn0w
Hier kan je redsn0w vinden dit werkt voor 4.2.1 op een 3G
https://sites.google.com/a/iphone-dev.com/files/home/ |
Citaat:
|
Thnx mannen, alles werkt weer!!:)
|
Welke versie heb je gebruikt?
|
ik heb de versie 0.9.6rc17 gebruikt
|
Beste allemaal,
Even een vraagje, ik kan hem niet concreet vinden op deze website. Ik heb mijn T-Mobile 3G Iphone via de handleiding van T-mobile ge-unlocked. Tijdens dit proces werd mijn Iphone gelijk ge-updated naar versie 4.2.1 (8C148) met modem firmware 05.15.04. Nu wil ik hem jailbreaken, maar kom niet echt iets tegen op het forum wat bij mijn situatie past. Zou iemand mij op weg kunnen helpen? Alvast bedankt voor jullie reacties. Groeten, Wilma |
Gebruik Redsn0w versie 0.9.6rc17
https://sites.google.com/a/iphone-dev.com/files/home/ |
Dank voor je reactie, maar ik blijf hetzelfde probleem houden. Er wordt gevraagd om het FW bestand maar die heb ik niet gedownload omdat mijn Iphone deze FW al heeft.
|
De firmware moet je gewoon downloaden, en dan verwijzen naar deze ipsw. De rest gaat vanzelf....
|
Je hebt het firmware bestand nodig bij jailbreaken met redsn0w.
Dus je moet m downloaden met de browser (geen Internet Explorer!) of je moet het bestand lokaliseren op je harde schijf. iTunes heeft m immers al gedownload voor het updaten. |
ik zal wel een ei zijn hoor, maar ik krijg het niet voor elkaar. Als ik de FW download, staat hier geen .ispw bestand in. alleen DFU en DMG bestanden. Als ik Redsnow open en klik op Browse dan vindt hij dus niet de juiste bestanden. Nu heb ik de extensie van de DFU bestanden gewijzigd in .ispw en dan krijg ik een soort "doos" icoontjes erbij. Maar dan weet ik nog steeds niet welk bestand ik moet hebben. Wellicht is dit ook niet de juiste procedure.
Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen. |
|
Super bedankt! Het werkt.
groetjes Wilma |
vraag over unlocken van mn 3G
Hallo,
Ik heb een 3G ooit gejailbreakt en geunlocked, werkt nog met 3.0.1. Wil updaten naar 4.2, lees dat de jailbreak al kan, maar weet niet of het unlocken dan ook al kan?! Wie kan me helpen? Dank, Hans |
Ik zou hem lekker zo houden, alles boven 3.1.3 met een 3g vindt ik persoonlijk niet lekker draaien.. ios 4 wordt afgeraden voor de 3g
Toestel wordt traag, batterij loopt leeg. Warm etc etc |
Hey, ik heb net een iphone 3g gekregen, met versie 4.2.1.
Ik heb al wat rondgekeken overal maar geraak er niet echt wijs uit. Wat ik het best kan doen de één zegt dat het beter is om te downgraden naar een 3.1.3 versie, anderen zeggen dat dat niet nodig is. Zoveel speciaals wil ik niet extra kunnen (in het begin tochniet), gewoon eigen beltoon kunnen instellen, achtergrond veranderen, 5de vaste icoon vanonder en deze kunnen verplaatsen en dat is het omte beginnen. Wat kan ik nu het best doen? (ben een redelijke leek, dus liefst niet in 'vakwoorden' of gewoon een link posten) Thanx en greetz *edit, simlock heeft hij denkik vanzelf al niet meer, hij komt van me tante (nederland), nadat ik hem aan me pc heb gehangen en als nieuwe gebruiker heb gemaakt kan ik gewoon met mijn sim werken. |
Citaat:
|
Citaat:
Probeer deze link eens: Verbeterde link |
Citaat:
|
Citaat:
De link op de Dev-Team Blog verwijst waarschijnlijk naar een oude versie van redsn0w. Dat soort links verwijderen ze vaker. Probeer de meest recente versie van redsn0w uit de 0.9.6 serie eens? |
Jailbreak
Ik heb een vraagje.
Ik heb dus een iphone 4 amrikaans met 14 gb :confused: van verizon met iOS 4.2.10 (8E600) volgens mij is i untethered eindigt op P7 Kan ik deze dan jailbreaken zo ja hoe dan? |
Citaat:
|
jailbreak
maar ik krijg elke keer een foutmelding als ik wil downgraden of andere firmware er op wil zetten
|
Citaat:
Je wilt hem als iPod gebruiken? Verizon/CDMA werkt in Nederland niet... |
Jailbreak
Je wilt hem als iPod gebruiken? Verizon/CDMA werkt in Nederland niet
Ja ik wil m als ipod gebruiken maar hoe verkrijg ik die SH Blobs, want daar heb je toch Tiny Umbrella voor nodig maar k snap niet hoe t werkt en als ik m dan kan downgraden welke iOS is dan aangeraden voor een jailbreak |
Je kan alleen downgraden naar een lagere firmware als je die SHSH blobs van die bepaalde firmware hebt.
Die kan je nu niet meer krijgen omdat apple alleen nog firmware 4.3.5 signeert. Downgraden naar een eerdere firmware is voor jou dus onmogelijk. Edit: Probeer eens met iFaith om je blobs van 4.2.1 op te slaan. (als die nog op je iPhone staat) |
Jailbreak 4.3.5
Hier ook een vraagje,
Tijdens het herstellen van mijn iPhone 4 via iTunes is er een nieuwe firmware 4.3.5 (8L1) opgezet. Is hier ook een Jailbreak voor, |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:25. |