Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken (iOS4.2) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand waar ik een custom fw voor versie 4.2.1 kan vinden zonder baseband update en met activatie?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
weet iemand waar ik een custom fw voor versie 4.2.1 kan vinden zonder baseband update en met activatie?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp uit de start post:
- kan je een iphone 3gs untethered jailbraken als je oude bootrom hebt?? |
|
|||
|
|||
Moet ik van mijn iPhone 4 perse enen shsh handtekening hebben van iOS 4.2 b3 voordat ik kan jailbreaken? Mijn i4 draait namelijk al op 4.2.1 zonder dat hij ooit gejailbreaked is. Ik heb dus nog geen handtekening op kunnen slaan met cydia. Ik heb hier ook nog een i4 met 4.1 liggen. Dat toestel moet nog geactiveerd worden. Misschien daar vandeweek al even mee rommelen haha
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik wil sowieso geen tethered JB. Ff wachten dus nog
|
|
|||
|
|||
Jailbreak
Ja graag zou ik een seintje willen krijgen wanneer ik mijn telefoon kan jailbreaken.
Iphone 4 met 4.2.1 er op. was al standaard unlock. En wat iemand hiervoor vroeg is er dan een goede gebruiksaanwijzing voor de dummies onder ons. Ikke dus. Groet, Anna |
|
|||
|
|||
Seintje??? Wat bedoel je? Jou iPhone is al te jailbreaken! Kijk maar is op de volgende link: Jailbreak iOS 4.2.1 iPhone 4, 3GS, iPad, iPod touch 4G with Redsn0w 0.9.6b4 [Guide] | Redmond Pie
Succes |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
alleen als de phone uit staat of accu leeg allleen beta betere versie komt deze of volgende week als ik het goed heb gelezen ik heb ook een iphone4 en werkt goed maar wacht ook op een betere versie ..... succes john
|
|
|||
|
|||
Het enigste verschil tussen tethered en untethered is dat je jou idevice via je pc moet rebooten, verder werkt de jb helemaal hetzelfde hoor, dus leek of geen leek dat maakt dan verder niets uit. Vraag jezelf maar is af hoe vaak je jou idevice opnieuw opstart? Ik ben in ieder geval blij met redsn0w!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor mensen die daar dus niet van afhankelijk willen zijn (wat als je iPhone een keer crasht of je moet hem resetten en je bent niet thuis) en op safe willen spelen, is een tethered jailbreak praktisch onbruikbaar. Ik blijf wachten. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat we beter hier op kunnen wachten..
http://www.redmondpie.com/rubyra1n-jailbreak-by-geohot/ RUBYRA1N ! |
|
|||
|
|||
maaar de vraag is, hoe lang nog wachten?
|
|
|||
|
|||
Dat weet niemand, alleen GeoHot zelf Ik verwacht wel iets in januari.. Maar misschien is Comex dan ook al klaar Het is allemaal afwachten.. Maar voor de mensen die weinig verstand hebben van jailbreaken en geen ervaring met Redsnow. Mijn advies: niet doen en blijf lekker op de software waar je nu op zit
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hopelijk worden we snel beloond met de untethered jailbreak |
|
|||
|
|||
4.2.1 untethered jailbreak Iphone 4
Hallo,
Ik ben een dummie maar begrijp nu dat ik dit 4.2.1 untethered jailbreak Iphone 4 nodig heb. Moet ik nog ergens op wachten of kan ik al wat doen. Ik word een beetje in de verwarring gebracht, soms lees ik wachten soms lees ik doen. Mijn telefoon heb ik al unlock, dus niet verbonden aan een provider, gekocht in de winkel Misschien is dat ook van belang. firware is 4.2.1. Anna |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de iPhone 4 met 4.2.1 heb je nog geen un-thetered jailbreak. Ik zou daar op wachten. |
|
|||
|
|||
Ach ik dacht dat hij al bestond.
Dan hoor ik ook nog allerlei dingen over redsnow en bijvoorbeeld Comex. Wat is daar het verschil in. en ik had wel begrepen dat je dus wel untetherd moet hebben toch? Anna |
|
|||
|
|||
Het verschil moet je maar ff googlen.
En je moet idd untethered hebben, anders moet je elke x als jij je iPhone opnieuw opstart, je iPhone aan je pc hangen om op te starten.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS 4.0, 4.0.1, 3.2 en 3.2.1 [iPad]) | WDS001 | Jailbreak | 72 | 29-08-11 17:49 |
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS4.1) | WDS001 | Jailbreak | 244 | 24-08-11 13:22 |
|
|