//

Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken (iOS4.2)

Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken (iOS4.2) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand waar ik een custom fw voor versie 4.2.1 kan vinden zonder baseband update en met activatie?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-12-10, 16:05
wim735 wim735 is offline
• iOS 7.0.6
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 46
Standaard

weet iemand waar ik een custom fw voor versie 4.2.1 kan vinden zonder baseband update en met activatie?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-12-10, 18:15
jaap88 jaap88 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Als ik het goed begrijp uit de start post:

- kan je een iphone 3gs untethered jailbraken als je oude bootrom hebt??
  #23  
Oud 28-12-10, 09:11
Bashb Bashb is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Breda
Berichten: 38
Standaard

Moet ik van mijn iPhone 4 perse enen shsh handtekening hebben van iOS 4.2 b3 voordat ik kan jailbreaken? Mijn i4 draait namelijk al op 4.2.1 zonder dat hij ooit gejailbreaked is. Ik heb dus nog geen handtekening op kunnen slaan met cydia. Ik heb hier ook nog een i4 met 4.1 liggen. Dat toestel moet nog geactiveerd worden. Misschien daar vandeweek al even mee rommelen haha
  #24  
Oud 28-12-10, 09:26
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bashb Bekijk bericht
Moet ik van mijn iPhone 4 perse enen shsh handtekening hebben van iOS 4.2 b3 voordat ik kan jailbreaken? Mijn i4 draait namelijk al op 4.2.1 zonder dat hij ooit gejailbreaked is. Ik heb dus nog geen handtekening op kunnen slaan met cydia. Ik heb hier ook nog een i4 met 4.1 liggen. Dat toestel moet nog geactiveerd worden. Misschien daar vandeweek al even mee rommelen haha
Nee hoor, je kunt via redsn0w jou iphone wel jailbreaken, alleen om die untethered te jailbreaken heb je (voorlopig nog) die shsh handtekening nodig!
  #25  
Oud 28-12-10, 09:40
Bashb Bashb is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Breda
Berichten: 38
Standaard

Ik wil sowieso geen tethered JB. Ff wachten dus nog
  #26  
Oud 28-12-10, 20:43
annahaster annahaster is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 46
Standaard Jailbreak

Ja graag zou ik een seintje willen krijgen wanneer ik mijn telefoon kan jailbreaken.
Iphone 4 met 4.2.1 er op.
was al standaard unlock.
En wat iemand hiervoor vroeg is er dan een goede gebruiksaanwijzing voor de dummies onder ons. Ikke dus.

Groet,
Anna
  #27  
Oud 28-12-10, 22:17
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Seintje??? Wat bedoel je? Jou iPhone is al te jailbreaken! Kijk maar is op de volgende link: Jailbreak iOS 4.2.1 iPhone 4, 3GS, iPad, iPod touch 4G with Redsn0w 0.9.6b4 [Guide] | Redmond Pie

Succes
  #28  
Oud 28-12-10, 22:32
Typ 81's schermafbeelding
Typ 81 Typ 81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 348
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vak20 Bekijk bericht
Seintje??? Wat bedoel je? Jou iPhone is al te jailbreaken! Kijk maar is op de volgende link: Jailbreak iOS 4.2.1 iPhone 4, 3GS, iPad, iPod touch 4G with Redsn0w 0.9.6b4 [Guide] | Redmond Pie

Succes
Ja, maar dat is een TETHERED JAILBREAK, dat betekent dat je hem elke keer moet helpen met Redsn0w om een iPhone 4 op te starten. Lijkt me niet echt handig he, voor een leek?
__________________

  #29  
Oud 28-12-10, 22:36
johniphone4 johniphone4 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

alleen als de phone uit staat of accu leeg allleen beta betere versie komt deze of volgende week als ik het goed heb gelezen ik heb ook een iphone4 en werkt goed maar wacht ook op een betere versie ..... succes john
  #30  
Oud 29-12-10, 09:42
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Typ 81 Bekijk bericht
Ja, maar dat is een TETHERED JAILBREAK, dat betekent dat je hem elke keer moet helpen met Redsn0w om een iPhone 4 op te starten. Lijkt me niet echt handig he, voor een leek?
Het enigste verschil tussen tethered en untethered is dat je jou idevice via je pc moet rebooten, verder werkt de jb helemaal hetzelfde hoor, dus leek of geen leek dat maakt dan verder niets uit. Vraag jezelf maar is af hoe vaak je jou idevice opnieuw opstart? Ik ben in ieder geval blij met redsn0w!
  #31  
Oud 29-12-10, 10:41
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vak20 Bekijk bericht
Het enigste verschil tussen tethered en untethered is dat je jou idevice via je pc moet rebooten, verder werkt de jb helemaal hetzelfde hoor, dus leek of geen leek dat maakt dan verder niets uit. Vraag jezelf maar is af hoe vaak je jou idevice opnieuw opstart? Ik ben in ieder geval blij met redsn0w!
Ik zet mijn telefoon elke nacht helemaal uit (terwijl hij oplaadt), dus minimaal 1 x per 24 uur. Ik wordt 's nachts niet graag wakker van een spook-FaceTime telefoontje
Voor mensen die daar dus niet van afhankelijk willen zijn (wat als je iPhone een keer crasht of je moet hem resetten en je bent niet thuis) en op safe willen spelen, is een tethered jailbreak praktisch onbruikbaar. Ik blijf wachten.
  #32  
Oud 29-12-10, 10:49
Typ 81's schermafbeelding
Typ 81 Typ 81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 348
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vak20 Bekijk bericht
Het enigste verschil tussen tethered en untethered is dat je jou idevice via je pc moet rebooten, verder werkt de jb helemaal hetzelfde hoor, dus leek of geen leek dat maakt dan verder niets uit. Vraag jezelf maar is af hoe vaak je jou idevice opnieuw opstart? Ik ben in ieder geval blij met redsn0w!
Hoe vaak moet je je device wel niet rebooten na installatie van een app via Cydia? Ik behoorlijk vaak hoor!
  #33  
Oud 29-12-10, 11:20
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard

Ik denk dat we beter hier op kunnen wachten..

http://www.redmondpie.com/rubyra1n-jailbreak-by-geohot/

RUBYRA1N !
  #34  
Oud 29-12-10, 11:28
saasken saasken is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 31
Standaard

maaar de vraag is, hoe lang nog wachten?
  #35  
Oud 29-12-10, 11:31
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard

Dat weet niemand, alleen GeoHot zelf Ik verwacht wel iets in januari.. Maar misschien is Comex dan ook al klaar Het is allemaal afwachten.. Maar voor de mensen die weinig verstand hebben van jailbreaken en geen ervaring met Redsnow. Mijn advies: niet doen en blijf lekker op de software waar je nu op zit
  #36  
Oud 29-12-10, 11:36
zertyx zertyx is offline
• iOS 5.1.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: belgië
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichaelJ Bekijk bericht
Dat weet niemand, alleen GeoHot zelf Ik verwacht wel iets in januari.. Maar misschien is Comex dan ook al klaar Het is allemaal afwachten.. Maar voor de mensen die weinig verstand hebben van jailbreaken en geen ervaring met Redsnow. Mijn advies: niet doen en blijf lekker op de software waar je nu op zit
ik denk persoonlijk ook dat dat de beste oplossing is want die van redsnow is helemaal nog niet stabiel.

Hopelijk worden we snel beloond met de untethered jailbreak
  #37  
Oud 30-12-10, 11:19
annahaster annahaster is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 46
Standaard 4.2.1 untethered jailbreak Iphone 4

Hallo,

Ik ben een dummie maar begrijp nu dat ik dit 4.2.1 untethered jailbreak Iphone 4 nodig heb.

Moet ik nog ergens op wachten of kan ik al wat doen.

Ik word een beetje in de verwarring gebracht, soms lees ik wachten soms lees ik doen.

Mijn telefoon heb ik al unlock, dus niet verbonden aan een provider, gekocht in de winkel Misschien is dat ook van belang. firware is 4.2.1.

Anna
  #38  
Oud 30-12-10, 11:24
laseke laseke is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door annahaster Bekijk bericht
Hallo,

Ik ben een dummie maar begrijp nu dat ik dit 4.2.1 untethered jailbreak Iphone 4 nodig heb.

Moet ik nog ergens op wachten of kan ik al wat doen.

Ik word een beetje in de verwarring gebracht, soms lees ik wachten soms lees ik doen.

Mijn telefoon heb ik al unlock, dus niet verbonden aan een provider, gekocht in de winkel Misschien is dat ook van belang. firware is 4.2.1.

Anna
Hoi,

Voor de iPhone 4 met 4.2.1 heb je nog geen un-thetered jailbreak.
Ik zou daar op wachten.
  #39  
Oud 30-12-10, 11:27
annahaster annahaster is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 46
Standaard

Ach ik dacht dat hij al bestond.
Dan hoor ik ook nog allerlei dingen over redsnow en bijvoorbeeld Comex. Wat is daar het verschil in.
en ik had wel begrepen dat je dus wel untetherd moet hebben toch?

Anna
  #40  
Oud 30-12-10, 11:35
laseke laseke is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 23
Standaard

Het verschil moet je maar ff googlen.

En je moet idd untethered hebben, anders moet je elke x als jij je iPhone opnieuw opstart, je iPhone aan je pc hangen om op te starten..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS 4.0, 4.0.1, 3.2 en 3.2.1 [iPad]) WDS001 Jailbreak 72 29-08-11 16:49
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS4.1) WDS001 Jailbreak 244 24-08-11 12:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:38.