//

nieuwe iphone 4 voor eeste gebruik op 4.1 zetten is dat mogelijk

nieuwe iphone 4 voor eeste gebruik op 4.1 zetten is dat mogelijk discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is het mogelijk een nieuwe iphone 4 die nog niet is geinstalleerd voor het eerste gebruik, te installeren met firmware 4.1? Als ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-11-10, 08:46
Markster77 Markster77 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Assen
Berichten: 7
Standaard nieuwe iphone 4 voor eeste gebruik op 4.1 zetten is dat mogelijk

Hallo,

Is het mogelijk een nieuwe iphone 4 die nog niet is geinstalleerd voor het eerste gebruik, te installeren met firmware 4.1?
Als ik de iphone aan Itunes ga hangen, voor het eerste gebruik en dat zal moeten anders kan ik er niks mee dan zal Itunes neem ik aan de nieuwste firmware installeren.
Aangezien ik graag een Untethered jailbreak wil, heb ik liever firmware 4.1 op mijn iphone. Is dat mogelijk. Aangezien ik nog geen SHSH voor 4.1 kan hebben kan ik dus ook niet downgraden neem ik aan.
Zijin er mogelijkheden?? Wie roept!?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-10, 09:51
xbored xbored is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 228
Standaard

tja normaal zou het moet kunnen downgraden maar in dit geval zou ik het ook niet weten ik heb dezelfde twijfel . inderdaad je gegevens ff shsh'en met tinyumbrella en volgens mij zou het dan moeten kunnen, maar weet het niet zeker.

Ik heb ook een nieuwe 4 32gb met 4.2 erop staan. voor wat betreft het koppelen aan itunes geef ik je ongelijk er zal niet automatisch nieuwe firmware opgezet worden tenzij jij dat ingesteld heb staan of je gaat akkoord met de melding in pop-up scherm dat je hem wil upgraden met nieuwe firmware.
heb jij dit niet ingesteld staan of jij geeft geen akkoord dan gebeurd het ook niet.

Ik wacht ook de verdere reacties af of het nu wel of niet mogelijk is
  #3  
Oud 30-11-10, 10:14
Markster77 Markster77 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Assen
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xbored Bekijk bericht
Ik heb ook een nieuwe 4 32gb met 4.2 erop staan. voor wat betreft het koppelen aan itunes geef ik je ongelijk er zal niet automatisch nieuwe firmware opgezet worden tenzij jij dat ingesteld heb staan of je gaat akkoord met de melding in pop-up scherm dat je hem wil upgraden met nieuwe firmware.
heb jij dit niet ingesteld staan of jij geeft geen akkoord dan gebeurd het ook niet.
Er staat nu nog helemaal geen firmware op deze iphone aangezien hij nog nieuw in de doos zit. Om de Iphone te activeren moet ik hem eerst aan Itunes hangen. Ik neem aan dat Itunes dan de nieuwste firmware op de telefoon zet dan.

Hij is gekocht bij KPN en is een cadeau voor mijn vader, die helemaal geen idee heeft van Jailbreaken. Daarom wil ik hem gejailbreakt hebben voordat hij hem krijgt, maar dan wel graag untethered, anders blijf ik aan de gang om de iphone weer in de lucht te helpen bij lege batt oid.
  #4  
Oud 30-11-10, 10:16
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Er staat echt wel al een firmware op je iPhone 4 hoor.

En dat zal hoogstwaarschijnlijk 4.1 zijn. Dan moet je enkel activeren en eventuele update negeren.

Zet in iTunes gewoon automatische updates uit en je ben safe
e
  #5  
Oud 30-11-10, 15:30
xbored xbored is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 228
Standaard

inderdaad er staat gewoon firmware op je iphone!!
toestel wordt gewoon werkend afgeleverd

kijk bij instellingen, algemeen, info en dan kijken bij versie.
wanneer heb je deze iphone gekregen ook gisteren? dan een grote kans dat er 4.2 opstaat, meestal worden ze met de nieuwste firmware geleverd. tenzij je hem al eerder heb opgehaald dan zou het kunnen dat er 4.1 op staat en dus gewoon te jailbreaken
  #6  
Oud 30-11-10, 17:18
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Er staat inderdaad standaard al een firmware op je iPhone.

Als je geluk hebt is het nog 4.1, anders kun je in dit topic verder.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Image maken voor Iphone of Ipad is dat mogelijk? zweers iPad algemeen 3 22-10-10 20:12
Windows: foto's op Iphone zetten niet mogelijk. kevinwever iTunes 3 27-06-10 12:41
iPhone straks alsnog legaal activeren? is dat mogelijk? LA_Ranger Archief 3 07-03-08 15:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:03.