Iphone 4 al ge-upgrade naar 4.2 - wat nu??? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Als absolute newbie in de I-phone wereld heb ik een paardagen geleden mijn I-phone 4 32Gb (4.1) proberen te jailbreaken met greenpoison. Echter dit is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 al ge-upgrade naar 4.2 - wat nu???
Als absolute newbie in de I-phone wereld heb ik een paardagen geleden mijn I-phone 4 32Gb (4.1) proberen te jailbreaken met greenpoison.
Echter dit is mislukt en mijn nagelnieuwe I-phone deed niks meer. Ten einde raad heb ik hem aan I-tunes 10.1 gehangen en herstellen geklikt waarop 4.2 is geinstalleerd. Ik heb geen SHSH blogs opgeslagen. Kan ik nog iets doen of wat kan ik nog verwachten voor de (nabije) toekomst? Alle werkende suggesties zijn welkom. Dank bij voorbaat, Luc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kunt hem gewoon jailbreaken alleen zul je iedere keer een computer nodig hebben om hem weer te activeren als je batterij leeg is of als je moet rebooten en er is nog geen unlock mogelijk ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 1G langzaam na upgrade naar 2.2.1 | mikstar | Unlock [archief] | 1 | 10-02-09 21:48 |
iPhone 1e gen.: upgrade iPhone versie 1 naar 2.0.2 | gioapple | Unlock | 4 | 02-09-08 20:11 |
help! iphone 1.1.1 naar 1.1.2 upgrade mislukt | mister@ | Archief | 6 | 09-01-08 23:09 |
wat als upgrade fout gaat | vanessa | Unlock [archief] | 1 | 23-11-07 20:55 |
|
|