Beetje hulp? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb net een iphone 4 uit china ontvangen en ik hem graag gebruiken ik weet niet of ie simlock heeft omdat mij sim ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beetje hulp?
Hallo,
ik heb net een iphone 4 uit china ontvangen en ik hem graag gebruiken ik weet niet of ie simlock heeft omdat mij sim kaar nog te groot is. Dus: Kan ik mij iphone jailbreaken? kan ik hem ook unlocke voor mijn t-mobile? Welke jailbreak raden jullie me aan? En wat moet ik met al die shsh blobs? Dit zegt f0recast: Groetjes Joris |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Momenteel: tethered jailbreak, geen unlock mogelijk.
Kortom, beter even geduld uitoefenen. Kun je je mooi inlezen...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
klopt, om hem te kunnen gebruiken moet je wachten op een unlock......
Je kunt hem met redsn0w wel hacktivaten. (activeren zonder originele simkaart van de provider) Dan kun je in ieder geval via Wi-Fi wel op internet ermee en apps installeren. Voor het bellen zul je moeten wachten op de unlock. |
|
|||
|
|||
Citaat:
en zal ik update naar de nieuwste verzie? of zal ik hem op 4.1 houden? en wat moet met ik die shshblobs? kan je me dat uitleggen? Laatst gewijzigd door Joris123; 07-12-10 om 21:02. |
|
|||
|
|||
Shsh blobs zijn nodig om later terug te kunnen naar eerdere firmwares. Maar je kunt alleen terug naar firmwares waar je de shsh blobs van hebt. Voor jou dus 4.1 en alle eventuele verdere firmwares.
Ik zou heb nog niet updaten. Waarom weet ik eigelijk niet. Maar als er straks een unlock is kun je altijd updaten naar 4.2 als deze te unlocken is. Misschien word het wel eerder mogelijk om 4.1 te unlocken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
dan sla ik nu ff mij shsh blobs op maar eerst hactivatie met limera1n of redsn0w? Laatst gewijzigd door Joris123; 08-12-10 om 11:16. |
|
||||
|
||||
Met Redsnow kan je hem hactivaten. En dan kan je hem gelijk op 4.1 jailbreaken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beetje hulp bij beslissing nodig. | Susie | Koopinformatie Nederland | 7 | 28-09-09 03:52 |
een beetje hulp gevraagd! | knuster | Archief | 2 | 27-10-08 09:46 |
Beetje nieuw | rtzz | Archief | 1 | 15-07-08 16:35 |
Beetje help plz | Ericos | Unlock [archief] | 3 | 28-05-08 00:15 |
|
|