//

firmware 4.1 jailbreaken

firmware 4.1 jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iphone gejailbreakt met versie 4.2.1 en meteen baseband van ipad geinstalleerd. Maar omdat mijn wifi niks deed, heb ik herstel alle ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-12-10, 14:13
keesdr keesdr is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 150
Standaard firmware 4.1 jailbreaken

Hallo,

Ik heb mijn iphone gejailbreakt met versie 4.2.1 en meteen baseband van ipad geinstalleerd.

Maar omdat mijn Wi-Fi niks deed, heb ik herstel alle netwerk instellingen gedaan. Mijn iphone is toen compleet vast gelopen het zou namelijk 2 uur duren maar na 6 uur was er nog niks.

Dus heb ik hem DFU gezet en toen herstelt in itunes. Alleen ik kreeg telkens error 1015.

Ik moest hem toen downgraden naar 4.1 om gebruik te kunnen maken van Ireb omdat die er niet is voor 4.2.1.
Ik kan dus niet verder dan deze software omdat apple het blokeerd omdat ik de baseband heb van een ipad (error 1015).

Nu moet ik dus alleen mijn ios 4.1 nog jailbreaken maar niet met greenspi0n omdat ik afhankelijk ben van een software matige unlock. Gaat dit jailbreaken met de nieuwste versie van redsn0w? (redsn0w_win_0.9.6b6).

Laatst gewijzigd door keesdr; 11-12-10 om 14:31.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-10, 19:26
tonie1957 tonie1957 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keesdr Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb mijn iphone gejailbreakt met versie 4.2.1 en meteen baseband van ipad geinstalleerd.

Maar omdat mijn Wi-Fi niks deed, heb ik herstel alle netwerk instellingen gedaan. Mijn iphone is toen compleet vast gelopen het zou namelijk 2 uur duren maar na 6 uur was er nog niks.

Dus heb ik hem DFU gezet en toen herstelt in itunes. Alleen ik kreeg telkens error 1015.

Ik moest hem toen downgraden naar 4.1 om gebruik te kunnen maken van Ireb omdat die er niet is voor 4.2.1.
Ik kan dus niet verder dan deze software omdat apple het blokeerd omdat ik de baseband heb van een ipad (error 1015).

Nu moet ik dus alleen mijn ios 4.1 nog jailbreaken maar niet met greenspi0n omdat ik afhankelijk ben van een software matige unlock. Gaat dit jailbreaken met de nieuwste versie van redsn0w? (redsn0w_win_0.9.6b6).
iphone 2.1_4.2.1_8c148a 4.2.1 custom restore downloaden en via Itunes erop nieuw opzetten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Firmware 3.1.3 Jailbreaken ! j.e.f Archief 1 31-03-10 18:27
iPhone 3G 3.1.3 Firmware 05.12.01 Jailbreaken (Help) kevinkho Archief 2 26-03-10 15:56
Nieuwste firmware jailbreaken keesdr Archief 1 18-11-09 15:48
welke firmware en hoe jailbreaken sprakle Archief 2 17-08-09 00:59
Iphone 3G Firmware 2.1 Jailbreaken GRozenberg Archief 2 16-11-08 14:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:57.