gamecentre toevoegen aan iPhone 3G discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand me helpen met het toevoegen van Gamecentre aan een iPhone 3G? Het ding draait op 4.2 Ik vind via Google wel wat engelstalige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
gamecentre toevoegen aan iPhone 3G
Kan iemand me helpen met het toevoegen van Gamecentre aan een iPhone 3G?
Het ding draait op 4.2 Ik vind via Google wel wat engelstalige how-to's maar die snap ik niet erg goed... En ik krijg errors bij de links waarnaar verwezen wordt (als je bijv. iets moet downloaden om te installeren) Jailbreak is al gedaan! Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
MyOS via Cydia downloaden, hierbij wat functies (wel betaald).
Laatst gewijzigd door Dragon; 11-12-10 om 21:33. |
|
|||
|
|||
eerst wil je bedanken voor dit antwoord want ik had het zelf ook al opgezogd voor op mijn 3g maar het was idd wat ingewikkeld allemaal
Maar ofwel kijk ik ergens naast, maar als ik op de link druk Myos zie ik nergens de functie staan om gamecenter te activeren. Maar bedankt voor de tip, gamecenter of niet ik ga dit denk ik toch kopen |
|
||||
|
||||
Heb je al eens in Cydia gekeken, daar staat het namelijk wel bij.
|
|
|||
|
|||
ah, dat is juist, dat had ik nog niet gedaan, maar het staat er inderdaad wel bij, dank u
|
|
||||
|
||||
Dank voor het antwoord!
Hoe bevalt jullie deze 'MyOs' ? Werkt het een beetje goed? Moet je de GC patch uit Cydia ook geïnstalleerd hebben evengoed? Bij mijn 3G werkt het niet goed; ik krijg geen gamecenter te zien... Multitasking doet het dan weer wel (maar dat zocht ik niet en ga ik ook niet loslaten op een 3G) Het knopje 'respring' lijkt niets te doen... Op mijn iPhone 4 lijkt dat knopje het ook niet te doen? De 3G draait op 4.2 en m'n iPhone 4 op 4.1 Laatst gewijzigd door ballegooier; 12-12-10 om 17:52. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Vergeleken met de 'MyOS' oplossing toch wel een aardig werkje.... Ik heb de ontwikkelaar van MyOS gemaild met de vraag waarom de GameCenter tweak het niet doet, of het soms (nog) niet compatible is met 4.2 Anders heb ik voor niets 1 dollar weggegooid en kan ik mijn borst natmaken voor de tweak-lijst van dit filmpje... |
|
|||
|
|||
Iets later dan de bedoeling was maar GC staat er weer op. Alleen werken weer niet alle games in de GC.
|
|
|||
|
|||
KLeine aanvulling, ik zag niet je in instelling nog aangeven via Game Center Patcher welke games er gepatched moet worden. Dus alle games werken dus in Game Center
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows Live Hotmail toevoegen aan iPhone Mail | FFWD | iPhone algemeen | 91 | 27-06-11 01:46 |
Windows: Ik wil maar 1 foto toevoegen aan iPhone | Amazon62 | iTunes | 9 | 25-08-08 22:11 |
Games toevoegen aan iPod via iPhone Browser | kiezel | Archief | 7 | 18-08-08 21:22 |
|
|