Jailbreak 4.1 3G discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Een goedemiddag iedereen, Ik ben hier nieuw maar had onmiddellijk een vraag. Sinds kort zou ik graag mijn iPhone 3G willen jailbreaken. Maar via de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak 4.1 3G
Een goedemiddag iedereen,
Ik ben hier nieuw maar had onmiddellijk een vraag. Sinds kort zou ik graag mijn iPhone 3G willen jailbreaken. Maar via de website jailbreak**.com zegt dat mijn iPhone een te nieuw versie heeft en zodanig 4.0.1 nodig heeft om te jailbreaken. Nu mijn vraag, zou ik beter wachten tot die website het ooit beschikbaar zal maken om via de website te jailbreaken? Of zou ik eerder iets anders kiezen? Ik had het eerder gedaan met mijn iPod Touch 2G en dat liep probleemloos via die website. Had dan ook later terug naar een officieel firmware gezet maarjah, foutjes gebeuren nu eenmaal. Het moet in ieder geval niet TE ingewikkeld zijn en liefst zonder problemen. Zou iemand me kunnen helpen? Mvg. PS. Indien ik mijn iPhone zou jailbreaken, gaan dan al mijn gegevens weg? Laatst gewijzigd door Ibrahim24; 14-12-10 om 14:55. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik begrijp dat je nu 4.1 firmware hebt? Je zou dan kunnen jailbreaken met greennpois0n, had ik zelf ook gedaan. Dat werkt perfect en je gegevens gaan niet weg!
hier is de site waar je greenpois0n kan downloaden: greenpois0n - Mmmm...pois0n (welk ff uitpakken met winrar) volg de stappen op het scherm op en dan komt het goed mvg Ewoud33 |
|
|||
|
|||
Greenpoison werkt dus ook voor een iPhone 3G met firmware versie 4.1? Op de keuzehulp topic staat namelijk het volgende:
Firmware 4.1 Deze iDevices kunnen worden gejailbreakt met Greenp0ison:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een paar tips zou dus welkom zijn! Na een beetje zoeken: Citaat:
Laatst gewijzigd door Ibrahim24; 14-12-10 om 17:40. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ben ik blind of zie jij het niet? Ik heb een 3G dus geen 3GS
De link die u mij heeft gegeven zegt nog altijd dat Greenpois0n alleen boven 3GS compatibel is. |
|
|||
|
|||
Ik zie dat je inderdaad een 3G kunt jailbreaken, is echter niet met greenpoison zoals Ewoud heeft geadviseerd. Niet dat het verkeerd is, maar misschien werkt dat niet voor 3G.
In de topic Wouter linkte staan er wel alternatieven bij voor de 3G: Snowbreeze en Redsnow. Daar kom ik/komen wij een stuk verder mee. Maakt het echter verschil welke je gebruik? |
|
|||
|
|||
ik dacht dat als het met de ipod touch 3G kan, het ook met iphone 3G kan. Dat komt ong. op het zelfde neer.
|
|
|||
|
|||
Na een beetje rondzoeken op het internet, is het inderdaad zo dat Greenpois0n NIET kan gebruikt worden op een iPhone 3G
Maar binnekort wel! Code:
http://www.shoutpedia.com/greenpoison-rc5-iphone-3g-6306/ |
|
||||
|
||||
ikzelf jailbreak mijn iPhone 3G altijd met Redsnow en dat werkt altijd perfect dus ik adviseer je die te gebruiken
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
3g jb, iphone, jailbreaken, tips |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
|
|