Iphone 3g met 4.1 (jailbreak) werkt voor geen meter meer... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Appicaties lopen vast en iphone gaat terug naar het beginscherm, moet dikwijls een reboot doen voor ik in opties of ipod kan... Wat raden jullie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g met 4.1 (jailbreak) werkt voor geen meter meer...
Appicaties lopen vast en iphone gaat terug naar het beginscherm, moet dikwijls een reboot doen voor ik in opties of ipod kan... Wat raden jullie aan? Terug downgraden naar 3.1.3 of upgraden naar 4.2? In ieder geval wil ik terug een jailbreak kunnen doen...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Herstellen naar 4.1 en opnieuw JB'en
|
||||
|
||||
Is het sinds kort dat je problemen hebt ?
Probeer na te gaan of een app uit cydia daar verantwoordelijk voor is, als je die dan verwijder kan alles wellicht weer goed werken.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Op paar meter afstand geen Wi-Fi meer | Fulmaster | Wi-Fi | 15 | 17-05-11 16:22 |
Cydia werkt voor geen meter meer na update ipad | B3rt | Jailbreak apps en thema's | 4 | 06-08-10 21:34 |
iPhone: Na jailbreak met Blackra1n geen afc2 service meer | milan13 | Jailbreak | 26 | 14-12-09 21:26 |
Na Jailbreak FW2.2 iPHone 3G geen ontvangst met carrier meer... | koruephiroth | Archief | 4 | 18-01-09 15:32 |
|
|