Is het van belang met welke pc je jailbreakt? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey daar, Ik gebruik de iPhone van mijn vriendin en zou dit apparaat graag jailbreaken. Het punt is, dat ze sync met haar werk-pc en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hey daar,
Ik gebruik de iPhone van mijn vriendin en zou dit apparaat graag jailbreaken. Het punt is, dat ze sync met haar werk-pc en liever heeft dat ik het doe... Lang verhaal kort: kan ik jailbreaken met onze thuis-pc en kan zij dan gewoon nog syncen en apps kopen met haar iTunes- / iStore-account en PC? Info: iPhone: 3Gs, 4.1, 05.14.02 Haar pc: Windows 7, iTunes 10 Thuis-pc: MacBook, Limera1n Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door bondt; 16-12-10 om 12:41. Reden: iPhone info erbij |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maakt niet uit op welke pc/mac.
|
|
||||
|
||||
![]() Maakt idd niets uit, want als je een iPhone jailbreakt doe je inprincipe niets met iTunes.
pas als je gaat synchroniseren maakt het wat uit op welke pc/mac jedat doet. |
|
||||
|
||||
![]() Met Vista toch wel wat problemen hoor rebooten lukt hier al niet meer
|
|||
|
|||
![]() Bomans, iFonzie, dank jullie wel! Heeft inderdaad geen problemen opgeleverd!
Slotje graag. ![]() Laatst gewijzigd door bondt; 03-01-11 om 13:32. Reden: Kan gesloten worden. |
![]() |
Labels |
afwijkend, computer, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
heb iphone 3G 3.1.3 ge-jailbreakt met blacksnow, maar heb geen 3Gsignaal van t-mobile | lutador | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-03-10 20:00 |
Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? | ArB | Unlock [archief] | 322 | 07-12-08 22:01 |
Welke kant gaat het op met officiele software | Celf | iPhone Apps | 21 | 08-07-08 12:47 |
|
|