Is het van belang met welke pc je jailbreakt? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey daar, Ik gebruik de iPhone van mijn vriendin en zou dit apparaat graag jailbreaken. Het punt is, dat ze sync met haar werk-pc en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is het van belang met welke pc je jailbreakt?
Hey daar,
Ik gebruik de iPhone van mijn vriendin en zou dit apparaat graag jailbreaken. Het punt is, dat ze sync met haar werk-pc en liever heeft dat ik het doe... Lang verhaal kort: kan ik jailbreaken met onze thuis-pc en kan zij dan gewoon nog syncen en apps kopen met haar iTunes- / iStore-account en PC? Info: iPhone: 3Gs, 4.1, 05.14.02 Haar pc: Windows 7, iTunes 10 Thuis-pc: MacBook, Limera1n Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door bondt; 16-12-10 om 12:41. Reden: iPhone info erbij |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Maakt niet uit op welke pc/mac.
|
|
||||
|
||||
Maakt idd niets uit, want als je een iPhone jailbreakt doe je inprincipe niets met iTunes.
pas als je gaat synchroniseren maakt het wat uit op welke pc/mac jedat doet. |
|
||||
|
||||
Met Vista toch wel wat problemen hoor rebooten lukt hier al niet meer
|
|||
|
|||
Bomans, iFonzie, dank jullie wel! Heeft inderdaad geen problemen opgeleverd!
Slotje graag. Laatst gewijzigd door bondt; 03-01-11 om 13:32. Reden: Kan gesloten worden. |
Labels |
afwijkend, computer, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
heb iphone 3G 3.1.3 ge-jailbreakt met blacksnow, maar heb geen 3Gsignaal van t-mobile | lutador | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-03-10 20:00 |
Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? | ArB | Unlock [archief] | 322 | 07-12-08 22:01 |
Welke kant gaat het op met officiele software | Celf | iPhone Apps | 21 | 08-07-08 12:47 |
|
|