JB Ipad, normal iphone tethering discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen, Ik heb wat opzoekingen gedaan maar kan geen duidelijk antwoord vinden. Ik weet dat je via de officiele weg niet kan tetheren tussen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
JB Ipad, normal iphone tethering
Hey iedereen,
Ik heb wat opzoekingen gedaan maar kan geen duidelijk antwoord vinden. Ik weet dat je via de officiele weg niet kan tetheren tussen iphone en ipad. Gear: - iPhone 3GS op latest firmware - JB iPad Wi-Fi op latest firmware Ik heb er voor gekozen om mijn ipad te JBen. Nu zou ik graag mijn iphone willen tetheren naar mijn ipad. kennen jullie hier een goede app voor dat dit mogelijk maakt? Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je iphone jailbreaken met redsnow en dan via cydia, mywi installeren (kost 10 euro of even op youtube kijken voor de source om het gratis te krijgen)
|
|
|||
|
|||
ok, maar is er geen mogelijkheid om de JB iPad de bluetooth tethering van mijn iphone op te pikken?
'k vind het zo "onozel" om mijn iPhone te JBen terwijl langs die zijde alles werkt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad internet dmv iPhone tethering | celeronm | iPad algemeen | 31 | 12-04-11 00:58 |
Tethering op ipad? | boink | iPad algemeen | 3 | 02-01-11 16:52 |
Tethering via iPhone het internet op met de iPad, kan dat? | Zeke_NL | iPad algemeen | 2 | 06-08-10 09:34 |
iPhone tethering -> iPad | celeronm | Archief | 1 | 28-01-10 17:54 |
iphone wil niet meer naar normal mode | kleeuwenkamp | iPhone algemeen | 2 | 17-03-08 15:26 |
|
|