//

Terugzetten van aps na jailbreak.

Terugzetten van aps na jailbreak. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Yo mensen ik heb een vraagje over de jailbreak. Ik heb een i4 met 4.2.1 dus ik wacht de jailbreak nog geduldig af. Wel heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-12-10, 05:57
yns yns is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 13
Standaard Terugzetten van aps na jailbreak.

Yo mensen ik heb een vraagje over de jailbreak.

Ik heb een i4 met 4.2.1 dus ik wacht de jailbreak nog geduldig af. Wel heb ik al rond de 110 apps dat ik nu al intensief gebruik, als ik het goed heb zie ik dat de apps als back-up worden gekopieerd naar de bibliotheek van iTunes.

Kan ik na een jailbreak ALLE apps dat ik nu geinstalleerd heb weer terugkrijgen of moet ik alles weer los downloaden?

En is er enig idee wanneer de untethered versie uitkomt voor de 4.2.1?

Bvd

Ja titel moet aPPs zijn.

Laatst gewijzigd door yns; 21-12-10 om 06:07.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-12-10, 11:04
hublau hublau is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Wondelgem
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yns Bekijk bericht
Yo mensen ik heb een vraagje over de jailbreak.

Ik heb een i4 met 4.2.1 dus ik wacht de jailbreak nog geduldig af. Wel heb ik al rond de 110 apps dat ik nu al intensief gebruik, als ik het goed heb zie ik dat de apps als back-up worden gekopieerd naar de bibliotheek van iTunes.

Kan ik na een jailbreak ALLE apps dat ik nu geinstalleerd heb weer terugkrijgen of moet ik alles weer los downloaden?

En is er enig idee wanneer de untethered versie uitkomt voor de 4.2.1?

Bvd

Ja titel moet aPPs zijn.
die staan gewoon in iTunes en daar heeft je iPhone niets mee te maken, jouw app's blijven gewoon gezellig staan in je bib.
erna kan je dus zonder enig probleem terug syncen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreak verwijderd, reservekopie terugzetten? jeroenie101 Jailbreak 14 21-01-11 15:42
iPad: Jailbreak terugzetten stinus Jailbreak 1 22-10-10 00:58
iPhone: terugzetten instellingen bij jailbreak (2G) jacky-anne Jailbreak 0 14-07-10 20:26
iPhone 3GS met FW 3.1.3 terugzetten naar 3.1.2 en dan jailbreak? Reserved Archief 3 25-02-10 13:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:59.