Terugzetten van aps na jailbreak. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Yo mensen ik heb een vraagje over de jailbreak. Ik heb een i4 met 4.2.1 dus ik wacht de jailbreak nog geduldig af. Wel heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Terugzetten van aps na jailbreak.
Yo mensen ik heb een vraagje over de jailbreak.
Ik heb een i4 met 4.2.1 dus ik wacht de jailbreak nog geduldig af. Wel heb ik al rond de 110 apps dat ik nu al intensief gebruik, als ik het goed heb zie ik dat de apps als back-up worden gekopieerd naar de bibliotheek van iTunes. Kan ik na een jailbreak ALLE apps dat ik nu geinstalleerd heb weer terugkrijgen of moet ik alles weer los downloaden? En is er enig idee wanneer de untethered versie uitkomt voor de 4.2.1? Bvd Ja titel moet aPPs zijn. Laatst gewijzigd door yns; 21-12-10 om 06:07. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
erna kan je dus zonder enig probleem terug syncen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak verwijderd, reservekopie terugzetten? | jeroenie101 | Jailbreak | 14 | 21-01-11 15:42 |
iPad: Jailbreak terugzetten | stinus | Jailbreak | 1 | 22-10-10 00:58 |
iPhone: terugzetten instellingen bij jailbreak (2G) | jacky-anne | Jailbreak | 0 | 14-07-10 20:26 |
iPhone 3GS met FW 3.1.3 terugzetten naar 3.1.2 en dan jailbreak? | Reserved | Archief | 3 | 25-02-10 13:56 |
|
|