iPhone 4: 4.2.1 > 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen! Ik heb me iPhone 4 nu al 3 a 4 weken, die ik nog niet gejailbreakt hebt. Deze wil ik downgraden naar 4.1! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 4: 4.2.1 > 4.1
Hey mensen!
Ik heb me iPhone 4 nu al 3 a 4 weken, die ik nog niet gejailbreakt hebt. Deze wil ik downgraden naar 4.1! Mijn baseband is 03.10.01. Kan ik met deze baseband downgraden? Greetz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Even zoeken leverde dit op => http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...3-10-01-a.html
Kan dus wel mar elke keer dat je iPhone uit gaat zal je moeten opstarten middels een pc (Tethered). De versie waarbij je "normaal"kan opstarten zonder tussenkomst van een pc (untethered) word door velen nog op gewacht helaas.. Goed het forum in de gaten houden dus! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ben je al ooit op 4.1 geweest?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dan kan je niet terug.
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, want je moet SHSH's opgeslagen hebben in Cydia, anders kan je 'm niet downgraden naar 4.1!
|
|||
|
|||
redsnow
Bij het jailbreaken van mijn IPhone 3GS liep redsnow vast - kreeg een windows bericht dat het programma niet goed meer werkt. Een aantal malen terug geprobeerd maar geen bewging meer in te krijgen. Nog erger nu hij start gewoon niet meer op - geen appeltje niets - weet iemand raad - ik moet namelijk ook morgen naar Singapore vertrekken misschien zonder Iphone.
|
|
||||
|
||||
Ah dat is jammer
|
|
|||
|
|||
Het is opgelost geraakt - joepi
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|