Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mensen.ik jailbreak op dit moment mijn iphone 3gs 4.2.1 ik wilde vragen of iemand goede cydia apps kende voor mij.IK zet dit ook bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak
hallo mensen.ik jailbreak op dit moment mijn iphone 3gs 4.2.1 ik wilde vragen of iemand goede cydia apps kende voor mij.IK zet dit ook bij de categry cydia maar okmdat het met jailbreak te maken heeft zet ik het ook hier
Alvast bedankt(het zou te gek zijn als je er bij schreef wat je met die cydia app kunt) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
SBsettings: handig om snel Wi-Fi uit tezetten en veel meer Activator: knoppen veranderen(functies, bv camera). MakeItMine: provider logo en tekst naar eigen voorkeur. Paar handige, groeten guus
|
|
|||
|
|||
locktopus= wachtwoord op apps die je zelf bepaald
MyWi 4.0= eigen Wi-Fi locatie maken Aptbackup= cydia tweaks opslaan metadataremovr= dat je geen meldingen krijgt in de appstore dat je hem kan updaten. cydeleta= cydia apps verwijderen netzo als de apps van de appstore direct closer pro= apps afsluiten zonder dat je ff op de app moet klikken five icon dock= 5 apps naast elkaar onderaan five column springboard=zelfde alleen in je springboard flashlight van bigboss=zaklamp(voor 3gs) pull to refresh mail= mail verversen door naar boven te scrollen videolock= youtube door laten spelen als je hem lock yourtube= in youtube het nummer downloaden en gelijk in je ipod zetten ik hoop dat je er iets aan heb nog een tip die misschien niet mag, verwijder hem dan maar Moderator als je ergens voor moet betalen kan je ff op youtube kijken om hem gratis te krijgen. |
|
||||
|
||||
Graviboard: zwaartekracht toevoegen aan je springboard!
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je inderdaad dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. Overigens: je hebt over exact hetzelfde onderwerp meerdere berichten of discussies geplaatst. Dit is niet overzichtelijk (ook voor jezelf niet). We verzoeken je dan ook vriendelijk om je te beperken tot één topic per onderwerp. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
|
|