shsh opslaan via cydia discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) heey, Ik heb al een aantal forums bekeken hier en via Google, maar ik kom er nog steeds niet uit. Mijn vraag is hoe ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
shsh opslaan via cydia
heey,
Ik heb al een aantal forums bekeken hier en via Google, maar ik kom er nog steeds niet uit. Mijn vraag is hoe ik mijn shsh op kan slaan via cydia, want bij mij staat het knopje Make My Life Easier niet. Ik wil ze graag opslaan als voor als mijn telefoon vastloopt en ik moet herstellen( als 4.3 er is waarvoor er dan nog geen jailbreak is) Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen via cydia, of met een goede handleiding zodat ik het via de pc kan doen.( al geprobeerd maar niet gelukt, krijg het programma niet geïnstalleerd) groetjes, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
wel ik ben er ook achter aan het zoeken, maar ik heb nog niks gevonden. Iemand anders mss?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://cache.firmwareumbrella.com/do...la-4.21.02.exe |
|
|||
|
|||
heb het ondertussen geprobeerd en het werkt schitterend. Alvast bedankt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je je firmware niet in cydia ziet staan, maak je ggen zorgen. Dan is hij onderweg
|
|
||||
|
||||
Hij wordt automatisch opgeslagen meende ik, gewoon even geduld hebben. En als je geen geduld hebt kun je inderdaad TinyUmbrella gebruiken, dat werkt als een tierelier!
|
|
|||
|
|||
het lukt me toch niet helemaal, ik heb het programma gedownload maar nu moet je hem in recovery mode moet zetten( denk ik), uiteraard al even op iphoneclub gekeken hoe dat moet, maar dan kan ik nog steeds niet op save SHSH, enter recovery en exit recovery zetten.
iemand tips? |
|
|||
|
|||
Staat je iPhone wel bij aangesloten aparaten? Want dan kan je inderdaad niet op de knoppen drukken. Haal de stekker er aan beide kanten uit en connect ze beide opnieuw.
|
|
|||
|
|||
thx spacekees! het is gelukt, ik had niet aan de zijkant op mn telefoon geklikt
bedankt iedereen die me geholpen heeft! |
|
|||
|
|||
kan ik met hetzelfde programmatje de shsh opslaan van: een ipad met 4.2.1 en een iphone 4 met 4.1?
|
|
||||
|
||||
Ja, het programma is voor elke iPod Touch, iPhone en iPad.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je bedoelt SHSH voor 4.1.. Dat betekent Cydia ze niet heeft opgeslagen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je moet gewoon haar iPhone aansluiten, TinyUmbrella opstarten en kijken welke SHSH hij kan downloaden.
|
|
|||
|
|||
Zoals hierboven.
Je kan alleen de huidige versie opslaan. Dit houd dus in dat als je de iPhone van je zusje aansluit je niet meer 4.1 kan opslaan. Ondanks dat deze nog op het toestel staat. Op het moment krijg je van TinyUmbrella 4.2 en de huidige beta, dus 4.3b2. |
|
|||
|
|||
SHSH io 5.1 opslaan in cydia
Weet er iemand hoe men shsh blobs voor io5.1 kan opslaan in Cydia ?
Met Tinyumbrella lukt het me niet...😒 Zou dit kunnen met "fetch" bij de extras van redsnow ? Iemand een idee ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: SHSH blocks opslaan???? | pluto123678 | Jailbreak | 4 | 12-01-12 14:51 |
iPhone: Vraagje over SHSH opslaan | Soxbrother | Jailbreak | 1 | 31-01-11 21:01 |
shsh blobs opslaan | Guest-20191103144301 | iPhone algemeen | 0 | 13-11-10 23:25 |
iPod touch: SHSH opslaan | CheesieUnion | Jailbreak | 7 | 13-09-10 00:45 |
|
|