Jailbreak ipod touch 4g discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik ga mijn ipod touch 4g @ 4.2.1 thereted jailbreaken. Ik ga het waarschijnlijk vanavond doen. Maar nog even een paar vraagjes. 1. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak ipod touch 4g
Beste forumleden,
Ik ga mijn ipod touch 4g @ 4.2.1 thereted jailbreaken. Ik ga het waarschijnlijk vanavond doen. Maar nog even een paar vraagjes. 1. Als ik heb jailbreak installeer moet ik dan eerst herstellen? 2. Ben ik na jailbreak al mijn apps kwijt, en kan ik die gewoon erop syncen? 3.hoe kan ik jailbreak eraf halen? Alvast bedankt, ik wacht op antwoord. Groeten guus |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
2. Ja 3. Door te herstellen |
|
|||
|
|||
Dankjewel
|
|
|||
|
|||
ik heb ook een vraag
ik had mijn ipod gejailbreakt maar toen heb ik perongeluk cydia installer verwijdert en nu is hij ineens niet meer gejailbreakt en ik krijg hem ook niet meer gejailbreakt de cydia installer komt niet meer :S kan iemand mij helpen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: iPod Touch 4.0 Jailbreak | Hollywoodthehell | Jailbreak | 2 | 20-01-11 11:58 |
iPod touch: jailbreak ipod touch 2G | Billeboy | Jailbreak | 1 | 17-09-09 08:15 |
|
|